کد خبر: ۲۳۳۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در مجمع

«طرح صیانت جامعه در برابر مفاسد اقتصادی» پس از بررسی در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس هفتم به طرح «رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران» تغییر نام پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طرح «اعلام دارایی مسئولان» در کمیسیون مشترک قضایی و اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام احتمالا به جمع‌بندی و چارچوب مشخصی برسد.

به گزارش فارس، طرح «اعلام دارایی مسئولان» در کمیسیون مشترک قضایی و اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه در حال بررسی است و احتمالا به جمع‌بندی و چارچوب مشخصی برسد.

به گزارش فارس، «طرح صیانت جامعه در برابر مفاسد اقتصادی» پس از بررسی در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس هفتم به طرح «رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران» تغییر نام پیدا کرد.

نمایندگان پس از 2 سال بررسی، این طرح را در بهمن 89 به هیئت رئیس فرستادند و در نهایت این طرح با کمی تغییرات در دایره مسئولان مشمول اعلام اموال، در اسفند ماه 89 تصویب شد.

اما بار دیگر شورای نگهبان این طرح را با همان اشکال سال 86 به مجلس باز گرداند و تاکید کمیسیون و صحن علنی بر مصوبه قبلی باعث شد که طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود.

طرحی بود که می‌توانست همه چیز را درباره اموال کارگزاران نظام به مردم اعلام کند، تا امروز ادامه دارد و مجمع تشخیص مصلحت نظام هنوز تصمیمی بر روی این طرح نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین