کد خبر: ۲۳۳۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

برای ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک کلیک کنید

ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک از امروز یکشنبه مورخ 11/12/92 آغاز خواهد شد و تا ساعت 10:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 14/12/92 ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روابط عمومی مرکزآزمون دانشگاه آزاد ناصر اقبالی گفت: متقاضیان پس از اطمینان از فـعال بودن پروفایل کاربری می توانند در زمان اعلام شده بر روی وب سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون در ادامه توصیه کرد: با توجه به تعداد زیاد شرکت کننده این آزمون، علاقه مندان هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون در خصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روز شنبه مورخ 23/01/93 در تهران به آدرس: انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، برگزار خواهد شد.
اقبالی گفت: آزمون مصاحبه در فاصله زمانی یک هفته قبل تا یک هفته پس از آزمون کتبی برگزار خواهد شد که به آنها از طرق مختلف اطلاع داده خواهد شد.

اقبالی در مورد اعلام نتایج هفدهم اسفندماه گفت: نتایج این آزمون بصورت آنلاین در روز اول فروردین سال 1393 بر روی وب سایت results.ielts.org قابل مشاهده است. همچنین کارنامه ها در روز 16/01/93 توزیع می گردد که متقاضیان باید به دفتر مرکز آیلتس مراجعه کنند.
وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی، سوال خود را از طریق آدرس الکترونیکی porsesh@pubr-azmoon.com ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین