کد خبر: ۲۳۳۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
ابرهیم‌نکو :

برخی نمایندگان با لجبازی به دنبال توقف وزرا هستند

در سوالات قبلی از وزرا بیشتر سیاسی کاری و منافع جناحی و لجبازی مطرح بوده است/ برخورد بعضی از نمایندگان موجب شده است حتی اگر وزیری هم اشتباهی مرتکب شد و بخواهیم از او سوال کنیم این کارمان سیاسی تلقی شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم کارت زرد به وزرا را غیر‌قانونی خواند و گفت: برخی نمایندگان با سیاسی کاری و لجبازی در پی متوقف کردن وزرا هستند.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،  با بیان اینکه سوالات از وزرایی که به مجلس آمدند اصلا اساس قانونی و آیین نامه‌ای نداشت، اظهار کرد: در سوالات قبلی بیشتر سیاسی کاری و منافع جناحی و لجبازی مطرح بوده است و زمانی که وزرا به صحن علنی مجلس می‌آمدند سولات نمایندگان تقریبا بی‌ربط بود و بدون شنیدن سخنان وزرا به آن‌ها کارت زرد دادند.

وی هدف برخی نمایندگان را توقف وزرا خواند و افزود: این برخورد بعضی از نمایندگان موجب شده است حتی اگر وزیری هم اشتباهی مرتکب شد و بخواهیم از او سوال کنیم این کارمان سیاسی تلقی می‌شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه پیگیری و خواست منافع فردی و یا گروهی برخی نمایندگان به مجلس آسیب می‌زند، اظهارکرد: ‌ طلب امتیاز از وزرا شان نماینده مجلس را کاهش می‌دهد و موجب تضعیف او می‌شود.

وی در عین‌حال با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سوالات جدی در خصوص اقدامات آقای محمدرضا نعمت‌زاده وجود دارد و در این زمینه نمایندگان پیگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین