کد خبر: ۲۳۳۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

آغاز دوباره پیش‌فروش بلیت‌های جام جهانی از 21 اسفند

عباس ترابیان از پیش‌فروش دوباره بلیت‌های جام جهانی توسط فیفا از 12 مارس(21 اسفند) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس ترابیان با معرفی آژانس هواپیمایی تعطیلات رویایی به عنوان مجری انحصاری طرف قرارداد فدراسیون برای ارائه خدمات تور جام جهانی گفت: این آژانس تجربه خوبی از فعالیت در ایران و برزیل دارد و از این رو فدراسیون با بررسی شرایط تمامی آژانس‌هایی که به کمیته بازاریابی پیشنهاد داده‌اند، این آژانس را انتخاب کرده است. با این حال تاکید می‌کنیم تنها راه رفتن به برزیل استفاده از این آژانس نیست و علاقه‌مندان می‌توانند به روش‌های دیگر هم به برزیل بروند.

وی از پیش‌فروش دوباره بلیت‌های جام جهانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طبق خبری که دریافت کرده‌ام فیفا از 12 مارس دوباره پیش‌فروش بلیت‌های جام جهانی را آغاز می‌کند و علاقه‌مندان از طریق سایت فدراسیون می‌توانند نسبت به این موضوع اقدام کنند.

ترابیان مبلغ دریافتی آژانس گردشگری فوق برای سفر به برزیل را مبلغ 29 میلیون و 300 هزار تومان عنوان کرد و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا آژانس‌های دیگر مبالغی بالاتر از این ارائه کرده بودند، اظهار کرد: فقط بحث مبالغ نیست و ما سایر شرایط از جمله ضمانت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و همچنین توانایی آژانس‌ها را در نظر داشتیم. شرکت‌هایی بودند که ما احساس کردیم آن‌ها در ادامه کار از مردم پول خواهند گرفت و نهایتا ما به انتخاب آژانس فوق رسیدیم که مورد تایید سازمان گردشگری است.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: به جز شرکت‌هایی که بعضا اسپانسرهای فیفا هستند و برای اعزام به جام جهانی تبلیغ می‌کنند تایید نمی‌کنیم که شرکت‌ها و آژانس‌های دیگر بلیت‌های جام جهانی داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین