کد خبر: ۲۳۳۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷

کلاهبرداری ۹ میلیارد ریالی در خرم‌آباد/ کلاهبرداران دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: ۳ نفر از کلاهبردارانی که اقدام به کلاهبرداری ۹ میلیارد ریالی کرده‌اند در لرستان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: قدرت‌الله دالوند عصرامروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کلاهبرداران که اصفهانی بودند هم اکنون مدت یک سال است که به عنوان تاجر وارد خرم‌آباد شده و با جلب رضایت کسبه و بازاریان اقدام به خرید اجناس آن‌ها کرده‌اند.

وی افزود: این کلاهبرداران با خرید اجناس و پرداخت نیمی از مبلغ آن به صورت نقدی اعتماد بازاریان خرم آبادی را به خود جلب کرده و با این روش اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۹ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال نمودند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: با ارائه گزارش‌هایی مبنی بر شکایت از این کلاهبرداران پلیس آگاهی پیگیر و این کلاهبرداران را در اصفهان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته‌اند و آن‌ها را دستگیر کرده‌اند.

دالوند بیان کرد: این کلاهبرداران تا کنون به ۱۲ فقره از کلاهبرداری‌های خود اعتراف کرده‌اند که مبلغ این کلاهبرداری‌ها ۹ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک پلیس ۱۱۰ را در جریان بگذارند و از معامله با افراد ناشناس خود داری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین