کد خبر: ۲۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸

درآمد مجریان برنامه کودک از اجرا خارج از تلویزیون

آنتن تلویزیون باید پاک تر و منزه تر از این باشد که از علایق کودکان به نفع کسب درآمد و تولید برنامه به هر قیمتی از یکسو و از سوی دیگر خالی کردن انبارهای کارخانه‌ها و فروش محصولات جدیدشان، بهره برده شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم یک تهیه کننده برنامه کودک تلویزیون و در نقد پخش تبلیغ مواد خوراکی در برنامه های کودک سیما نوشت:

مجریان سرشناس کودک تلویزیون به خوبی در حال کسب درآمدهای هنگفت از اجراهای صحنه‌ای خارج از فضای تلویزیون هستند اما آنتن تلویزیون باید پاک تر و منزه تر از این باشد که از علایق کودکان به نفع کسب درآمد و تولید برنامه به هر قیمتی از یکسو و از سوی دیگر خالی کردن انبارهای کارخانه‌ها و فروش محصولات جدیدشان، بهره برده شود.

مگر این کودکان چه گناهی کرده اند که صادقانه و بی هیچ شرط و قراردادی حرف ها و رفتارهای عموها و خاله های محبوب تلویزیونی شان را قبول کرده و تاثیر می پذیرند. یادش بخیر قبلا به ما گوشزد می کردند که برای آموزش های فرهنگی و صحبت درباره مهارت های زندگی به هیچ وجه برای کودکان مستقیم گویی نکنید! جالب اینکه این حرف درباره موضوعات عادی و عمومی برنامه ها بود ولی همان اساتید، کارشناسان و دوستان دلسوز الان کجا هستند که بیایند و ببینند عموجان ها و خاله جان های ما با چه روی گشاده و به دور از هیچ خجالتی بسته های خوراکی را با هیاهو و داد و فریاد همچون دوره گردهای دست فروش تبلیغ  می کنند؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین