کد خبر: ۲۳۳۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

سخنرانی عراقچی در مؤسسه آیت الله مصباح یزدی

عراقچی در جریان این مراسم در جمع دانش پژوهان این مؤسسه به ایراد سخنرانی پرداخت و ابعاد مختلف برنامه هسته ای ایران و توافق ژنو را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم، به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل هسته ای ایران پرداخت.

به گزارش رسا، سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان، یکشنبه شب در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) حضور یافت.

عراقچی در جریان این مراسم در جمع دانش پژوهان این مؤسسه به ایراد سخنرانی پرداخت و ابعاد مختلف برنامه هسته ای ایران و توافق ژنو را تشریح کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان همچنین به پرسش های حاضران درباره مذاکرات هسته ای و توافق ژنو پاسخ داد.

حضور معاون وزیر خارجه در مؤسسه امام خمینی(ره) بنا به دعوت کانون علمی ـ فرهنگی طلوع که از نهادهای وابسته به دفتر پژوهش‌های فرهنگی مؤسسه امام خمینی(ره) است، انجام شد.

در این کانون جمعی از نخبگان حوزوی و فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عضویت دارند.

دکتر عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه کشورمان همچنین عصر یکشنبه در دفتر آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور حضور یافت و با وی و معاونین مرکز مدیریت دیدار و گفت وگو کرد.

حضور معاون وزیر خارجه در شهر مقدس قم به ویژه سخنرانی وی در مؤسسه امام خمینی(ره) بعد از نقدهایی که به توافق ژنو شده است را می توان حاوی پیام های متعددی دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین