کد خبر: ۲۳۳۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

تيبا محصولي ايده آل براي تاكسيراني

عباسعلي منصوري آراني نماينده مردم كاشان ضمن دفاع از ورود خودروي تيبا به ناوگان تاكسيراني كشور اين خودرو را محصولي ايده آل براي مسافران و رانندگان دانست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش افکار، عباسعلي منصوري آراني نماينده مردم كاشان در مجلس شوراي اسلامي ضمن ابراز رضايت از ورود خودرو تيبا به ناوگان تاكسيراني اظهار داشت: بهره گيري از اين خودرو در ناوگان تاكسيراني با توجه به اخذ استاندارد هاي روز اروپا مي تواند پاسخگوي نيازهاي موجود در اين حوزه باشد.

وي افزود: تيبا با دارا بودن شرايط مطلوبي همچون مصرف سوخت پائين، خدمات پس از فروش مناسب و قابل دسترس و استهلاك پائين براي رانندگان تاكسي، خودرويي مناسب براي استفاده در اين حوزه خواهد بود.

نماينده مردم كاشان با بيان اينكه مسئولان هرچه سريعتر بايد به دنبال جايگزيني خودروهاي فرسوده در ناوگان تاكسيراني كشور باشند تصريح كرد: وجود خودروهاي فرسوده در ناوگان تاكسيراني علاوه بر افزايش آلودگي هواي كلان شهرها مشكلات زيادي هم براي مالكين اين خودروها و مردم به وجود آورده كه برطرف كردن اين مشكل نيازمند برنامه ريزي جدي است.

منصوري با بيان اينكه استفاده از خودروهاي توليد داخل در خدمت رساني به شهروندان را مي توان يكي از موارد اجرائي اقتصاد مقاومتي بر شمرد، تاكيد كرد: تكيه بر توليدات داخلي از آنجا بايد مورد توجه قرار گيرد كه حضور و تداوم روند توليد در يك صنعت، كمك شايان توجهي به افزايش اشتغال و ارتقا جايگاه اقتصادي كشور مي كند و همه بايد دست به دست هم دهند تا از سرمايه هاي ملي دفاع كنند.

وي افزود: در حال حاضر آنچه كه بايد بيش از پيش در راس فعاليت هاي اقتصادي قرار گيرد توجه به توليدات داخلي و كاهش وابستگي به منابع نفتي است و توليد كنندگان و تصميم گيرندگان بايد تمام تلاش خود را در اين زمينه به كار گيرند.

منصوري آراني در ادامه با اشاره به انتقاداتي كه نسبت به توليدكنندگان داخلي وجود دارد برخي از اين انتقادات را بر پايه كم اطلاعي منتقدان دانست و خاطرنشان كرد: در اين زمينه بايد اطلاعات كافي به منتقدان داده شود تا مباحث مطرح شده به صورت كارشناسانه و در راستاي بهبود توليدات داخلي به كار گرفته شود.

وي همچنين شركت سايپا را يكي از بارزترين نمادهاي توليد ملي دانست و گفت: توجه ويژه به پيشرفت هاي توليدكنندگان و صنايع كشور يكي از نكاتي است كه بايد مورد توجه قرار گرفته و كمك هاي موثري در رشد و پيشرفت اين صنايع صورت گيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین