کد خبر: ۲۳۳۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

تساوی ایران و کویت در نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کویت با تساوی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت 17:30 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف کویت رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل ایران را یعقوب کریمی در دقیقه 2 به ثمر رساند و محسن بنگر نیز در دقیقه 18 با گل به خودی دروازه ایران را گشود.

کمتر از 2 دقیقه از بازی نگذشته بود که بازیکنان تیم ملی یعقوب کریمی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کردند و او از نخستین موقعیت خود بهره برد و با یک شوت توپ را به گوشه دروازه کویت زد.

کویتی‌ها پس از این گل سعی کردند که نبض بازی را در دست بگیرند و در دقیقه 11 در موقعیتی مشابه گل ایران دروازه ایران را تهدید کردند اما توپ مهاحم آبی‌پوشان کویت با اختلاف کمی از بالای دروزاه احمدی به بیرون رفت.

کویتی‌ها که مقابل تیم جوان شده ایران برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند در دقیقه 18 بازی یکبار دیگر به سمت دروازه ایران حمله کردند و در این میان شوت مهاجم کویت به پای محسن بنگر خورد و دروازه احمدی را باز کرد.

در دقیقه 23 نوروزی پا به توپ به سمت دروازه کویت حرکت کرد و با پشت سر گذاشتن یکی از مدافعان کویت بختیار رحمانی را صاحب توپ کرد اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 29 بازی یک ‌بار دیگر رحمانی با شوت از راه دور دروازه کویت را نشانه گرفت اما در میان راه توپ به بازیکنان ایران خورد و به بیرون رفت.

در دقیقه 35 بختیار رحمانی کرنری را روی دروازه کویت ارسال کرد و محسن بنگر برای ضربه سر به سمت دروازه کویت رفت اما به جای توپ او و دروازه‌بان کویت از خط رد شدند تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.

در دقیقه 39 فیصل الانزی با یک شوت دروازه ایران را تهدید کرد اما واکنش احمدی توپ را به کرنر فرستاد. در نهایت 45 دقیقه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم‌های ایران و کویت پیش از این صعود خود را به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا که سال 2015 در استرالیا برگزار می‌شود، قطعی کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین