کد خبر: ۲۳۳۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹

حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از 480 مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از 480 مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ،دکتر محمد تقی طالبیان گفت: 154حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته منجر به اعزام 239 آمبولانس و بیش از 480 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد.
وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 480 نفر را جهت دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: در ساعت 08:47، 9 اسفند ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بیرجند از واژگونی یک دستگاه پراید در محور بیرجند- اسدیه مطلع شد. که بلافاصله 4 تیم امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین تیم اورژانس 115 پس از 10 دقیقه به محل حادثه رسیده و 6 نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل کردند.

دکتر طالبیان در ادامه گفت: در ساعت 11:36 نهم اسفند ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور جویبار - کیاکلا مطلع شد که بلافاصله 3 تیم امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از 6 دقیقه به محل حادثه رسیده و 7 نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان عزیزی جویبار منتقل کردند

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: در ساعت 14:55، 9 اسفند ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بیرجند از تصادف دو دستگاه پراید در محور بیرجند- سربیشه مطلع شد که بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از 11 دقیقه به محل حادثه رسیده و 8 نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین