کد خبر: ۲۳۴۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

عراقچی درباره مذاکرات هسته ای به اعضای مجلس خبرگان گزارش داد

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گزارشی درباره مذاکرات هسته ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری ارایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری امروز (سه شنبه) به ریاست آیت الله محمدرضا مهدوی کنی در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

قرار بود محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در این اجلاس درباره مذاکرات هسته ای گزارشی ارائه کند که رییس دستگاه دیپلماسی به دعوت فومیو کیشیدا همتای ژاپنی خود در این کشور (ژاپن) به سر می برد و از این رو، معاون وی به اعضای مجلس خبرگان رهبری گزارش داد.

عراقچی با حضور در نخستین روز این اجلاس، گزارشی از روند مذاکرات هسته ای به اعضای خبرگان ارایه و دستاوردهای توافق ژنو را برای آنان تشریح کرد.

در این نشست که بدون حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد، عراقچی به سوال تعدادی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در موضوعات هسته ای پاسخ داد.

قرار است علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز با حضور در این اجلاس، گزارشی از اقدامات اقتصادی دولت و نیز برنامه های دولت یازدهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی به اعضای مجلس خبرگان رهبری ارایه کند.

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) به ریاست آیت الله «محمد رضا مهدوی کنی» در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین