کد خبر: ۲۳۴۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

پیگیری محرمانه پرونده «فساد در فوتبال»

در راستای این پرونده تاکنون جلسات مختلف و متعددی با مربیان، بازیکنان، داوران، رسانه‌ها و مدیران فدراسیون فوتبال داشته است و قرار است گزارش این کمیته در 2 سطح اجمالی و تفصیلی با ارائه راهکارهای سلبی و ایجابی ارائه شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول پرونده «فساد در فوتبال» در مجلس از برخورد با متخلفان این پرونده خبر داد.

‫حجت الاسلام حمید رسایی رییس کمیته سلامت اداری کمیسیون اصل ٩٠ و مسئول پرونده «فساد در فوتبال» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: این کمیته  با تشکیل کارگروه‌های مختلف در حال بررسی فساد در فوتبال از جنبه ساختاری، مدیریتی با حضور فعالان و دست اندرکاران در این بخش هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای این پرونده تاکنون جلسات مختلف و متعددی با مربیان، بازیکنان، داوران، رسانه‌ها و مدیران فدراسیون فوتبال داشته است و قرار است گزارش این کمیته در 2 سطح اجمالی و تفصیلی با ارائه راهکارهای سلبی و ایجابی ارائه شود.

رسایی همچنین گفت: در مرحله اول این گزارش، به برخی تخلفات و مدیران متخلف اشاره خواهد شد و با متخلفان برخورد صورت خواهد گرفت؛ شاید در این بررسی به مواردی اشاره شود که کسی انتظار آن را نداشته باشد اما طبعا ما چاره‌ای جز بیان آنها نداریم.

مسئول پرونده «فساد در فوتبال» در خصوص عدم اطلاع رسانی و سکوت وی در خصوص جزئیات پرونده و برخی اخباری که در خصوص نتایج این پرونده اعلام می‌‌شود، گفت: من از حدود چند ماه قبل با این شرط مسئولیت این پرونده را در کمیسیون اصل ٩٠ پذیرفتم که رویه حاکم یعنی خبری شدن کوچکترین اتفاقات پرونده متوقف شود و با توجه به حساسیت‌های پرونده تا مشخص شدن برخی لایه‌‌های مهم، جزئیات پرونده خبری نشود.

عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس همچنین گفت: رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال با نظر رییس کمیسیون به صورت محرمانه پیگیری می‌شود، به همین دلیل سایر اعضای کمیسیون هم در حال حاضر از محتوای و جزئیات پرونده اطلاع ندارد.

وی درباره ارائه گزارش ابتدایی کمیته متبوعش در جلسه این هفته کمیسیون، اظهار داشت: در این خصوص هنوز با سخنگوی محترم کمیسیون صحبتی نداشته‌ام اما با پیگیری ای که از رییس کمیسیون اصل ٩٠ داشتم، فعلا چنین موضوعی در دستور جلسه این هفته و هفته‌های بعد نیست.‬

این عضو کمیسیون اصل ٩٠ در خصوص ارائه گزارش ابتدایی کمیته در جلسه این هفته کمیسیون که توسط سخنگوی کمیسیون اعلام شده گفت: رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال با نظر رییس کمیسیون به صورت محرمانه پیگیری می شود به همین دلیل حتی سخنگوی کمیسیون هم در حال حاضر از محتوای و جزئیات آن اطلاع ندارد. در این خصوص هنوز با سخنگوی محترم صحبتی نداشته‌ام اما با پیگیری ای که از رییس کمیسیون اصل ٩٠ داشتم، فعلا چنین موضوعی در دستور جلسه این هفته و هفته های بعد نیست و اطلاع ندارم سخنگوی محترم کمیسیون بر چه اساسی این موضوع را اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین