کد خبر: ۲۳۴۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱

قتل عام خانوادگی توسط قاتل نامرئی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ اعضای یک خانواده سه نفره در پی استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال یک مورد حادثه مشکوک به گاز گرفتگی در ساعت 12:11 ظهر روز سه‌شنبه به سامانه 125، آتش‌نشانان ایستگاه 91 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در محله باغ آذری اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل که یک ساختمان مسکونی بود، مشخص شد که در این ساختمان دو خانوار زندگی می‌کنند که یکی از این خانواده‌ها به غیبت خانواده دیگر مشکوک شده و موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از باز کردن در و ورود به خانه، با پیکرهای نیمه جان سه تن از اعضای یک خانواده افغان روبرو شدند، گفت: پس از خارج کردن و تحویل این افراد به عوامل اورژانس، آنان پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ آنها را تائید و اعلام کردند.

ملکی هویت جان‌باختگان را مردی 25 ساله، زنی 20 ساله و کودک دو ماهه‌شان اعلام کرد و افزود: بررسی آتش‌نشانان نشان داد که استفاده از دو اجاق خوراک‌پزی برای گرم کردن واحد مسکونی و همچنین طولانی بودن شلنگ‌های گاز سبب وقوع این حادثه مرگبار شده است.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین