کد خبر: ۲۳۴۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶

داروخانه‌ها جان گرفته‌اند

رییس انجمن داروسازان ایران گفت: پرداخت مطالبات داروخانه ها در چند ماه گذشته و به دنبال تغییر مدیریت سازمان تامین اجتماعی تقریبا به روز شده است و داروخانه ها جان گرفته اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر «رهبر مژدهی آذر»، سوء مدیریت سازمان تامین اجتماعی در زمان گذشته را از دلایل تاخیر در پرداخت مطالبات داروخانه ها عنوان کرد.

وی عملکرد مدیریت سازمان تامین اجتماعی بعد از تغییر دولت را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: اخیرا صحبتهایی در برخی رسانه ها مطرح می شود که به نظر می رسد این طرف ها از تغییرات به وجود آمده در مدیریت حوزه سلامت چندان خوشحال نیستند.

رییس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: این در حالی است که شرایط حال حاضر به مراتب قابل قبول تر از گذشته است و نشان می دهد که مدیران و دست اندرکاران حوزه سلامت می خواهند برای آرامش مردم و کاستن از دغدغه ها در حوزه سلامت، کار کنند.

رییس انجمن داروسازان ایران با بیان اینکه پرداخت مطالبات تنها مشکل داروخانه های کشور نیست، افزود: هم اکنون با پرداخت مطالبات داروخانه ها، رضایت مردم نیز جلب شده است به گونه ای که داروخانه ها برای تامین داروهای مورد نیاز مردم قدرت خرید پیدا کرده اند.

وی در رابطه با میزان پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی تامین اجتماعی گفت: طی چند ماه گذشته عین قانون در رابطه با پرداخت مطالبات داروخانه ها اجرا شده است. زیرا بر اساس قانون، بیمه ها باید 60 درصد پول داروخانه ها را به محض دریافت صورتحساب و 40 درصد باقی مانده را در مدت دو ماه پرداخت کنند که در مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی، این امر رخ داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مژدهی آذر تاکید کرد: اکنون که وارد اسفند ماه شده ایم، 60 درصد مطالبات داروخانه ها تا دی ماه تقریبا پرداخت شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین