کد خبر: ۲۳۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

تشکیل جلسه شورای عالی بنیاد باران با حضور خاتمی و عارف

عضو هیات مدیره بنیاد باران از تشکیل جلسه شورای عالی این بنیاد به ریاست حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی و با حضور دکتر محمد رضا عارف و دیگر اعضای شورای عالی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود زمانی قمی درگفت‌وگو با  پایگاه خبری تحلیلی امید  درباره تشکیل جلسه شورای عالی بنیاد باران گفت:بر اساس مفاد اساسنامه بنیاد باران ابتدا گزارش عملکرد سال 92 بنیاد توسط آقای رسولی رئیس هیات مدیره تقدیم اعضای شورای عالی شد و در ادامه جواد امام مدیر عامل بنیاد  نیز مطالبی را نسبت به تببین رویکرد های جدید بنیاد تشریح کرد.

وی گفت:آقای خاتمی نیز با بیان نقطه نظرات خویش در خصوص اتخاذ رویکردهای بدیع و نو  از جمله ایجاد مراکز مطالعاتی تا رسیدن به یک پژوهشکده مطرح کرد.

زمانی قمی همچنین از تصویب بودجه سال 93 بنیاد باران و بررسی  تراز مالی سال 91،و قرائت گزارش بازرس قانونی در این جلسه خبر داد.

وی ادامه داد:پس ازخاتمه این جلسه نیز سایت باران با حضور آقایان خاتمی و عارف و حضور اعضای شورا با آدرس جدید افتتاح شد.

عضو هیات مدیره بنیاد باران در پاسخ به اینکه آیا در این جلسه پیرامون موضوعات سیاسی و انتخابات آینده مجلس نیز صحبتی شد،گفت:بنیاد ماهیتا به مسائل سیاسی نمی پردازد،ماهیت بنیاد یک ماهیت اجتماعی، فرهنگی و پژوهشی است و طبق مفاد اساسنامه از هر گونه فعالیت سیاسی منع شده ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین