کد خبر: ۲۳۴۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷

خادم: بدهی و دارایی‌های استقلال و پرسپولیس شفاف می‌شود

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت، برای واگذاری به بخش خصوصی، بدهی ها و دارایی های این دو باشگاه شفاف سازی می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «امیررضا خادم» عصر پنجشنبه در حاشیه هفتمین همایش «فرزندان آفتاب» به خبرنگاران درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس افزود: یکی از اصلی ترین موضوعات در واگذاری باشگاه های مطرح پایتخت این است که همچنان توانمندی های مالی، امکانات و دارایی های آنها مشخص نیست و این موضوع ما را در امر واگذاری نهایی با مشکل روبرو کرده است.

وی ادامه داد: اگر حسابرسی خوبی درباره وضعیت مالی این دو باشگاه صورت گیرد، آنها از موضوع زیانده یودن خارج می شوند. 

معاون امور مجلس وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این دو باشگاه قابلیت های بسیار خوب و دسترسی دارند، گفت: با بررسی دقیق امکانات و قابلیت ها، بطور منطقی فرایند واگذاری طی می شود.

خادم با بیان اینکه به نمایندگی از مردم وظیفه داریم که به منابع و امکانات این دو باشگاه توجه داشته باشیم، گفت: دولت نیز همانطور که بطور غیر مستقیم باشگاه های لیگ برتر را مورد حمایت قرار می دهد، بدنبال آن است تا برای سرخابی نیز راهکاری مشخص ارائه کند.

وی افزود: واگذاری دو باشگاه می تواند به شیوه های مختلف از جمله پیمان مدیریت، اجاره یا انتقال به بخش خصوصی صورت گیرد.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا این فرایند با آغاز فصل آینده لیگ برتر به نتیجه می رسد یا نه، گفت: امیدواریم که این اتفاق صورت گیرد.

خادم ادامه داد: به همین منظور طی هفته آینده کمیته واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران برای واگذاری به بخش خصوصی تشکیل می شود.

این کمیته روز گذشته(چهارشنبه) توسط هیات وزیران تصویب شد.

به گزارش ایرنا، وزیران ورزش و جوانان، کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی و چند کارشناس مرتبط دیگر ترکیب این کمیته را تشکیل می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین