کد خبر: ۲۳۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

آماده‌باش نوروزی پلیس و شناسایی 80 نقطه ترافیکی پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح زوج و فرد کماکان به قوت خود باقی است، گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد تا روز پنجشنبه 29 اسفند در تهران اجرا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام برنامه‌های ترافیکی چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه آخر سال از ادامه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد تا پایان 29 اسفند ماه خبر داد و گفت: در نیمه دوم اسفند به دلیل خریدهای نوروزی شهروندان شاهد افزایش بالای میزان سفرهای درون شهری تهرانی‌ها و حتی شهرستان‌های تهران هستیم ، براین اساس از 15 اسفند آماده باش 100 درصد نیروهای راهور برای ارائه خدمات آغاز شده است.

وی همچنین اظهار کرد: برای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز تدابیر لازم جهت هماهنگی و کنترل ترافیک انجام شده و با توجه به اینکه در پنجشنبه و جمعه آخر سال روزانه یک میلیون مراجعه به بهشت زهرا(س) خواهیم داشت، تدابیر لازم جهت برنامه‌های ترافیکی انجام شده است.

رحیمی با بیان اینکه طرح ترافیک و زوج و فرد کماکان تا 29 اسفند ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه بیشترین میزان ترافیک در بعدازظهرهای تهران است توصیه می‌شود خانواده‌ها در طول روز - از ساعت 8 الی 15 - خریدهای خود را انجام دهند تا علاوه بر کاهش بار ترافیکی عصرگاهی، با مشکل ترافیکی و ازدحام مواجه نشوند.

وی همچنین به آنها توصیه کرد: در صورتی که از خودروی شخصی برای خرید استفاده می‌کنند به صورت انفرادی خرید نکنند تا شاهد ترافیک کمتری باشیم.

به گفته رحیمی در ایام نوروز بیش از 80 نقطه ترافیکی پایتخت شناسایی شده است و تدابیر لازم جهت کاهش ترافیک این نقاط پیش‌بینی و انجام می‌شود براین اساس علاوه بر 160 دوربین در سطح شهر، 80 دوربین لیزرگان نیز سرعت خودروها را کنترل خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور تهران در خاتمه شماره تماس‌های 120 و 110 را پل ارتباطی میان شهروندان و پلیس راهنمایی رانندگی عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین