کد خبر: ۲۳۴۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸

موضوع مذاکرات اشتون در تهران مشخص شد

معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه موضوع دیدار میان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مقامات ایرانی را روابط میان ایران و اتحادیه اروپا عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران روز جمعه اعلام کرد خانم اشتون به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران سفر می کند و روابط دو جانبه تهران با این اتحادیه موضوع مذاکرات وی با مقامات جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خانم اشتون که نماینده ۱+۵ نیز هست درباره موضوع هسته ای به طور ویژه با مقامات ایرانی گفت و گو خواهد کرد، گفت: طبیعتا بحث هسته ای نیز در مذاکرات مطرح خواهد شد. وی درباره برنامه سفر خانم اشتون گفت: خانم اشتون شنبه شب وارد تهران خواهد شد و ظهر یکشنبه یک ناهار کاری با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، معاون وزیر خارجه افزود: خانم اشتون همچنین با دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و نیز دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد. وی گفت: خانم اشتون پس از اتمام دیدارهایش با مقامات ایران به اصفهان سفر خواهد کرد و دوشنبه هفته آینده را به بازدید از آثار تاریخی این شهر اختصاص خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین