کد خبر: ۲۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳

حضور رئیس‌جمهور در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات

مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی صبح روز شنبه 17 اسفند با حضور حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برگزار می‎شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این مراسم ساعت 9 و 30 دقیقه در تالار وحدت آغاز خواهد شد و در آن از 35 روزنامه‌نگار به عنوان برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره تقدیر می‌شود.

بیستمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها به دبیری سید فرید قاسمی روزنامه نگار و پژوهشگر تاریخ مطبوعات ایران برگزار شد.

 تجلیل از خانواده یک شهید خبرنگار به انتخاب انجمن نویسندگان و روزنامه‏نگاران دفاع مقدس، تجلیل از نماد پاکیزه‌نویسی به انتخاب فرهنگستان زبان و ادب فارسی، تجلیل از پیشکسوت مطبوعات به  انتخاب کمیته پیشکسوتان و همچنین نکوداشت یکی از چهره‌های برجسته مطبوعاتی از جمله برنامه های آیین اختتامیه جشنواره امسال است.

در حاشیه این مراسم دو نمایشگاه با موضوع 60 عکس از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نمایشگاه گرافیک اطلاع‌رسان (اینفو گرافیک)، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، نمایش فیلم مستند «بیستمین جشنواره مطبوعات» یکی دیگر از برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره امسال است. این مستند با هدف تبیین و تشریح روند برگزاری بیستمین جشنواره مطبوعات تهیه شده است و در آن چگونگی انجام فعالیت ها در مراحل مختلف جشنواره، از جمله، مرحله تدوین و انتشار فراخوان، به کارگیری سامانه الکترونیکی، روند ارسال و دریافت آثار و مراحل داوری و اعلام نتایج جشنواره مطبوعات به تصویر کشیده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین