کد خبر: ۲۳۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۸۴ - ۱۲:۴۷
رودريگوئز سيموئز:

به پکن مي رويم و مدال هم مي گيريم

آفتاب‌‌نیوز : اين جلسه راس ساعت 11 با صحبت هاي محمود ياوري و معرفي اين مربي به خبرنگاران شروع شد و در ادامه مربي برزيلي تيم اميد پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.



وي در اين جلسه عنوان كرد به خاطر حساسيت بسيار بالايي كه تيم اميد براي مسئولان فدراسيون فوتبال ايران داشت، متقاعد شدم كه اين پست حساس را بپذيرم و ايران بيايم اما هم اكنون تمام سعي و هدف من اين است ضمن راهيابي به مسابقات المپيك، در پکن مدال هم كسب كنيم.


سيموئز خبر از حضور يك مربي دروازه بان هاي معتبر و همچنين يك دستيار كه هر دو از كشور برزيل خواهند بود را داد و عنوان كرد كه مسئله تيم اميد در حال حاضر بيشتر از هر چيز ديگر براي من و مسئولان فدراسيون اهميت دارد.


سيموئز ضمن تائيد نفراتي كه در حال حاضر دعوت شده اند گفت: من به اين نفرات احترام مي گذارم و البته آنها را بطور جدي در مسابقات غرب آسيا محك خواهم زد اما در طي همين مدت كوتاه و چند روزي كه در ايران هستم با تماشاي بازي استقلال و پرسپوليس از بازي شماره 8 استقلال (مجتبي جباري) بسيار لذت بردم و حتما او را به تيم ملي دعوت خواهم كرد.


سيموئز خاطرنشان كرد: من از آن دسته از مربياني هستم كه از فوتبال لذت مي برم و براي من فوتبال تعبير خاص خودش را دارد به نظر فوتبال مانند اكسيژن مي ماند. من تمام انتقادات را قبول مي كنم و اميدوارم كه از من انتقادات درست به همراه پيشنهاد داشته باشيد.


گفتني است: كنفرانس مطبوعاتي سيموئز راس ساعت 30/12 به پايان رسيد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین