کد خبر: ۲۳۴۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

روایتی جدید از خانه‌نشینی احمدی‌نژاد

خاطرم هست که حاج آقای آقاتهرانی تازه از سفر آمده بود و بعد از ورودش این مسئله را پیگیری کرد. یک جلسه 3-4 ساعته همراه با آقای حسینیان با احمدی نژاد جلسه داشت و وقتی که بازگشت گفت این مدت را فقط احمدی نژاد درد و دل کرد و حرفهای خودش را زد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام مصباحي مقدم درباره روزهايي كه رئيس دولت دهم در خانه به حالت قهر به سر برد بيان داشت:‌ در آن 11 بعضی از دوستان را وادار کردیم با احمدی نژاد ملاقات و ایشان را از این حرکت منصرف کنند اما خوب نتیجه نداشت. ما حتی به بعضی از دوستانمان در جبهه پایداری گفتیم که شما از نفوذ خود بر احمدی نژاد استفاده کنید و ایشان را برگردانید.

وي افزود: خاطرم  هست که حاج آقای آقاتهرانی تازه از سفر آمده بود و بعد از ورودش این مسئله را پیگیری کرد. یک جلسه  3-4 ساعته همراه با آقای حسینیان با احمدی نژاد جلسه داشت و وقتی که بازگشت گفت این مدت را فقط احمدی نژاد درد و دل کرد و حرفهای خودش را زد. همان روز خاطرم هست که من به رئیس مجلس تذکری دادم که اگر جایز بدانید جلسه ای داشته باشیم که تمرد رئیس جمهور نسبت به دستور رهبری را بررسی کنیم . تا کی باید تحمل کنیم و ساکت بمانیم؟ که فردای آن روز احمدی نژاد به سرکارش برگشت.

به گزارش مهر، نماينده مردم تهران در پاسخ به اين سئوال كه اگر احمدي ن‍ژاد برنمي گشت ممكن بود عدم كفايت وي را صادر نماييد، پاسخ داد:‌احتمالش بسیار قوی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین