کد خبر: ۲۳۴۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴

مراقب کلاهبرداری در قالب تورهای گردشگری باشید

رییس اداره حراست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به متقاضیان تورهای گردشگری داخلی و خارجی هشدار داد که مراقب کلاهبردارانی که ممکن از سوءاستفاده کنند، باشند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی‌محمد گلستانی افزود: اخیرا برخی افراد سودجو و فرصت طلب نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان تورهای گردشگری داخلی و خارجی اقدام و از این افراد مبالغ هنگفتی دریافت کرده‌اند.

گلستانی ادامه داد: برخی مواقع مشاهده شده است که متقاضیان پس از مدتی به میراث فرهنگی مراجعه و از افرادی طرح شکایت می‌کنند که قرار بوده خدمات گردشگری را در ازای دریافت مبالغی به آنان ارائه دهند.

رییس حراست میراث فرهنگی فارس تأکید کرد: گردشگران متقاضی استفاده از خدمات تورهای داخلی و خارجی باید توجه داشته باشند برای دریافت هرگونه خدمات در این زمینه تنها به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی معتبر و دارای پروانه مراجعه کنند.

وی با یادآوری اینکه فهرست این دفاتر دارای مجوز در پورتال اداره کل میراث فرهنگی فارس به‌نشانی، www.farschto.ir قرار دارد،ضرورت همکاری بیشتر برای معرفی افراد و مراکز فاقد مجوز قانونی را متذکر شد.

گلستانی از کسانی‌که احتمالا مورد کلاهبرداری قرارگرفته‌اند خواست تا با مراجعه به میراث فرهنگی فارس، درخواست رسیدگی را ارائه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین