کد خبر: ۲۳۴۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰

ضرغامی: اولویت اصلی ما، طرح هدفمندی یارانه‌هاست

سید عزت‌الله ضرغامی اعلام کرد: اولویت اصلی رسانه ملی، اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه‌هاست. رسانه‌های مکمل به متن نیاز دولت بپردازند و از حاشیه‌پردازی پرهیز کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سی و پنجمین نشست افق رسانه با موضوع «دین در رسانه» و با حضور برنامه‌سازان و مدیران صداوسیما در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

این نشست همچنین با حضور عراقچی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان همراه بود.

در این نشست رییس سازمان صداوسیما با اشاره به جایگاه این رسانه در اندیشه و نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: انتظار جامعه اسلامی از رسانه ملی خود، حرکت به سمت ارزش‌های متعالی دین و تربیت آحاد مردم بر اساس این آموزه‌هاست.

ضرغامی، هنرمندی در تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم، سفارش محوری، درک صحیح از مخاطب انبوه، مرجعیت دینی رسانه ملی نزد مخاطبان، شناساندن صحیح معروف و منکر در جامعه، معرفت افزایی و عمق بخشی به اعتقادات و دانش دینی مردم، استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های تولیدات معارفی در سطح جامعه و مراکز دینی، «اقناع» به جای «اغوا»، مناسک‌سازی، نوآوری، پدیده‌سازی و استفاده از پژوهش‌ها و نظرسنجی‌های دقیق برای روشن شدن نیازهای واقعی مردم را از جمله موضوعات مهم تبلیغات دینی در رسانه دانست و بر برنامه‌ریزی جامع و متوازن برای اثربخشی ظرفیت‌های سازمانی و برون‌سازمانی در عرصه دینی تاکید کرد.

رییس سازمان صدا و سیما اجرای موفق مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها را از جمله وظایف اصلی رسانه در شرایط کنونی دانست و گفت: این وظیفه صرفاً به اطلاع‌رسانی، محدود نمی‌شود، بلکه آماده‌سازی افکار عمومی، خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن و برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ با دولت برای اجرای سیاست‌های مصوب را از جمله اولویت‌های برنامه سازمان رسانه ملی است. رسانه‌های مکمل نیز به متن نیز دولت بپردازند و از حاشیه‌پردازی پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، ضرغامی «مقاوم‌سازی» اقتصاد را کلید حل مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: تثبیت و تحکیم اصول و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی و تقویت برنامه‌ها و اقدامات قوای سه گانه بر عهده رسانه ملی است که باید همه توانمندی در این زمینه اقدام کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین