کد خبر: ۲۳۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

اعضای فراکسیون رهروان ولایت فردا با رییس جمهور دیدار می کنند

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح با حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار می کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «صفر نعیمی رز» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه) این فراکسیون گفت: زمان این دیدار در جلسه فراکسیون مشخص شد.

وی گفت: همچنین موضوعات مورد بحث در دیدار اعضای فراکسیون رهروان ولایت با رییس جمهوری و افرادی که قرار است در این دیدار سخنرانی کنند، در جلسه ظهر امروز فراکسیون مشخص می شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز این فراکسیون همچنین در مورد مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی و چگونگی ایفای نقش مجلس در این موضوع صحبت شد و اعضا بر این نکته تاکید کردند که سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی می تواند نسخه شفابخش باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این جلسه اعضا بیان کردند که دولت و مجلس نباید در موضوع اقتصاد مقاومتی تنها شعاری برخورد کنند و دولت باید ضعف های اجرایی و مجلس نیز باید ضعف های قانونی در این موضوع را حل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین