کد خبر: ۲۳۴۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

پلیس راهور: 18 درصد تست مواد مخدر رانندگان مثبت بوده/ تست جدید الکل از نوروز

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا از توزیع 550 دستگاه جدید تست الکل خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ رمضان آقایی صبح امروز در «نهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا» با بیان اینکه پس از ثبت پلاک ملی بر روی خودروهای ناجا، خودروهای نیروهای مسلح نیز دارای پلاک ملی می‌شوند، گفت: پس از آن، نصب پلاک ملی بر روی موتورسیکلت‌های نیروی انتظامی در دستور کار قرار می‌گیرد.

آقایی همچنین از توزیع 550 دستگاه جدید تست الکل در طرح نوروز امسال میان ماموران پلیس راهور خبر داد و گفت: به ماموران توصیه می‌شود که در انتخاب نمونه، دقت داشته باشند.
او با بیان اینکه با تلاش مهندسان پلیس راهور، 408 دستگاه خودروی بنز و مگان، تعمیر و در طرح نوروز امسال مجددا به کار گرفته می‌شود، گفت: سه اکیپ از مسؤلان از بیستم تا بیست و دوم وظیفه سرکشی به تمام استان‌ها را بر عهده دارند که از تجهیزات و امکانات پلیس راهور استان‌ها بازدید به عمل خواهد آمد.

آقایی با بیان اینکه 50 هزار کیت مواد مخدر، تهیه و برای نوروز 93 میان ماموران پلیس راهور توزیع می‌شود، گفت: باید ماموران در انتخاب نمونه‌های خود دقت کنند چرا که بررسی‌ها نشان داده است که 80 درصد تست‌هایی که در حوزه مواد مخدر انجام شده است، منفی بوده است.
او با بیان اینکه ماموران پلیس راهور تهران بزرگ، آذربایجان شرقی و لرستان بهترین عملکرد در حوزه نمونه‌های مواد مخدر را داشته‌اند، گفت: 70.17 درصد تست‌های تهران بزرگ در حوزه مواد مخدر مثبت بوده است. به گفته معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، تست‌های مواد مخدر و الکل، برای پلیس کیفیت و کمیت مهم است.

آقایی گفت: در بحث تست مواد مخدر، استان‌های اصفهان، تهران، مازندارن، هرمزگان و لرستان بیشترین فعالیت را داشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین