کد خبر: ۲۳۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰

در سفر خارجی نوروزی مقصد مهم نیست؛ عشق مهم است! (طنز)

رضا ساکی - خیال خام است اگر فکر کنید که ایرانی‌ها فقط به‌خاطر دیدن بازی‌های جام‌ جهانی برای رفتن به برزیل سرودست می‌شکنند. بازی‌ها بهانه است. آدم برای دیدن نود دقیقه بازی که از این سر دنیا نمی‌کوبد برود آن سر دنیا. مگر این‌که در آن سر دنیا جز فوتبال سرگرمی‌های دیگری باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جک معروفی هست که می‌گوید: اینایی که می‌گن ما واسه این می‌ریم وی‌چت که هزینه‌هامون کم‌تر شه، اینا همون‌هایی هستند که میرن تایلند واسه دیدن مناظر طبیعی! حالا حکایت برخی از سفرهای نوروزی است. اصولا در سفر خارجی نوروزی مقصد مهم نیست.

مقصد می‌تواند نپال، توگو، ترکیه، مالزی، تایلند، باکو، ولز، کاستاریکا و ... باشد، چیزی که مهم است سرگرمی‌های مقصد است. شما اگر از ده ایرانی پاریس رفته بپرسید آیا به لوور هم سر زدید فقط یک نفر می‌گوید بله.

یعنی اینایی که می‌گن ما می‌ریم پاریس تا لوور رو ببینیم، اینا همون‌هایی هستند که می‌رن تایلند واسه دیدن مناظر طبیعی! دقیقا مثل برخی از آن‌ها که همیشه به دنبال یک کلبه در دورترین منطقه در لواسان هستند و یا دربه‌در جایی دنج در کیش و یا ویلای دربست در شمال.

ایرانی‌ها اصولا در نوروز گاه به مناطق پرت اما پر از عشق دنیا سفر می‌کنند تا لختی دور از چشم دیگران به حریم‌ خصوصی‌شان برسند اما گاه در همان جای پرت یا رییس شرکت‌شان را می‌بینند یا مدیر اداری سازمان‌شان را یا برادر منسوبان‌شان را. خدا آخر عاقبت همه را در سفرهای داخلی و خارجی نوروز به خیر کند، بویژه در آنتالیا و پاتایا!

باقی بقای‌تان!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین