کد خبر: ۲۳۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵

انتقام کاله آمل از شهرداری ارومیه

سرنوشت نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال بین تیم‌های کاله و شهرداری ارومیه به بازی سوم کشیده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  تیم والیبال کاله آمل با پیروزی در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ارومیه، سرنوشت تیم فینالیست را به بازی سوم کشاند.

سعید مصطفی‌وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، پوریا فیاضی، تونی کوواچویچ، فرهاد پیروت‌پور و عبدالرضا علیزاده(لیبرو) بازیکنان شروع کننده تیم شهرداری ارومیه و نیکو فرریکس، رضا قرا، حمزه زرینی،‌ میلاد عبادیپور،‌ علیرضا جدیدی،‌ عادل غلامی و فرهاد ظریف(لیبرو) بازیکنان اصلی کاله به انتخاب بهروز عطایی بودند.

بااینکه سرمربی تیم کاله پس از شکست 3 بر صفر در بازی اول این 2تیم،‌ قول رقابت بهتری را داده بود اما تا زمان اولین وقت استراحت این ارومیه بود که با سرویس و دفاع روی تور خوب، تیم برتر میدان بود. این وقت استراحت در امتیاز 8 بر 4 به سود ارومیه به دست آمد. با ادامه‌دار شدن مشکل تیم کاله در کسب امتیاز،‌ بهروز عطایی همان 2 تعویض معروف را انجام داد و صابر نریمان‌نژاد و سید علی سجادی را به زمین آورد تا با 4 دریافت مقابل سرویس‌های بازیکنان شهرداری مقاومت کنند.

با متزلزل نشان دادن حمزه زرینی به عنوان یکی از ارکان تیم کاله و اصرار بر حفظ او در زمین توسط بهروز عطایی، دومین وقت استراحت فنی کاله در حالی که 20 بر 15 عقب بود گرفته شد. با سرویسی که رضا قرا به خارج زمین زد، کاله این ست را 25 بر 19 به شهرداری واگذار کرد.

امتیاز اول ست دوم را حمزه زرینی از دفاع روی تور گرفت. اشتباهات کاله در این ست کمتر شد و دریافت اول بهتری داشت. علاوه بر این سرویس‌های تیم شهرداری ارومیه هم کوبندگی ست اول را نداشت در نتیجه اولین وقت استراحت فنی در امتیاز 8 بر 6 به سود کاله رقم خورد. کاله قصد نداشت به راحتی بازی اول، نتیجه را واگذار کند و 13 بر 11 از حریف پیش افتاد. دومین وقت استراحت فنی با افت روحی بازیکنان ارومیه  در امتیاز 16 بر 14 به سود کاله رقم خورد.

مصدومیت تونی کوواچویچ، دریافت کننده تیم شهرداری ارومیه، بدترین اتفاق برای شهرداری بود که کاله از این فرصت استفاده لازم را برد. 2 دفاع متوالی خوب از عادل غلامی و حمزه زرینی،‌ کاله را 23 بر 20 پیش انداخت. همین کار را بلافاصله شهرداری انجام داد و نتیجه 23 بر 22 شد. سرمربی کاله دومین وقت استراحت خود را نیز گرفت تا شاید این ست را به سود خود خاتمه دهد. امتیاز آخر این ست را هم حمزه زرینی گرفت تا تیمش 25 بر 23 برنده شود.

در ست سوم تیم ارومیه به بازی برگشت که یکی از دلایل آن، شناخت ولادو پتکوویچ از همبازیان سابقش در کاله بود. وقت استراحت فنی اول نیز با نتیجه 8 بر 5 به سود ارومیه ثبت شد. بازی خوب رامین خانی که به جای تونی کوواچویچ وارد زمین شد نیز یکی از عوامل برتری شهرداری و اختلاف 4 امتیازی 2 تیم شد که بهروز عطایی را مجبور کرد شاگردانش را برای وقت استراحت فنی بیرون بکشد. در ادامه، سرویس‌های کاله با هدف از کار انداختن پوریا فیاضی به زمین شهرداری زده شد و دفاع روی تور هم کمک کرد تا نتیجه در امتیاز 17 مساوی شود.

این بار نوبت بازیکنان کاله بود تا با دفاع روی تور و سرویس‌های هدف‌دار،‌ کا را تمام کنند. این ست با اسپک حمزه زرینی از منطقه 4 با نتیجه 25 بر 20 به سود کاله تمام شد.

ست چهارم را کاله عالی شروع کرد و 5 بر 3 از شهرداری پیش افتاد اما 2 سرویس خوب از فرهاد پیروت پور، نتیجه را مساوی کرد. در این ست تیم‌ها پا به پای هم امتیاز می‌گرفتند تا اینکه وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16 بر 13 به سود کاله رقم خورد.

تعویض ولادو پتکوویچ،‌ راه حلی بود که یدالله کارگرپیشه انتخاب کرد که چندان به مزاج پاسور تیم ملی صربستان خوش نیامد. او تابلو تعویضش را روی زمین انداخت و به کنار زمین رفت. با ثبت امتیاز 20 بر 15، کار برای شهرداری ارومیه تمام شده می‌نمود و هر 2 تیم به فکر بازی سوم که عصر سه‌شنبه 20 اسفند برگزار می‌شود، بودند. در نهایت هم کاله این ست را 25 بر 22 به سود خود خاتمه داد و با نتیجه کلی 3 بر یک موفق شد شکست بازی اول را جبران کند.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه 12 هزارنفری آزادی برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین