کد خبر: ۲۳۴۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

ماجرای انفجار خمپاره در محموله ضایعاتی در محمودآباد

این محموله ضایعات که خمپاره در آن وجود داشت، شامل ضایعات آهن، نبشی و ... بود و باید بررسی شود این محموله از کجا بارگیری شد و چه کسی آن را فروخت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با گذشت ساعتها از انفجار خمپاره موجود در محموله ضایعات آهن در شهرک صنعتی واقع در محمودآباد هنوز اطلاع رسانی دقیقی از سوی مسئولان استان مازندران درباره این حادثه و کاهش نگرانیهای مردم صورت نگرفته است.

به گزارش مهر، انفجار مهیبی دو روز گذشته در یک شهرک صنعتی در شهرستان محمودآباد سبب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن کارگری دیگر شده است.

داریوش هندویی رئیس خانه صنعت و معدن مازندران که انفجار در کارگاه متعلق به وی در شهرک صنعتی محمودآباد رخ داد، در این زمینه به خبرنگار مهر می گوید: یک تامین کننده (پیمانکار) ضایعات آهن داریم که برای کارگاه ضایعات تامین می کند و این محموله را از مازندران تامین و به کارگاه منتقل شده است.

وی اظهار داشت: این ضایعات از قائمشهر، بابل و ... از سوی شرکت پیمانکاری تامین مواد اولیه جمع آوری شده بود.

وی عنوان کرد: این شرکت اقدام به جمع آوری ضایعات می کند و پس از باسکول کردن آن به کارگاه ما تحویل می دهد.

هندویی، بیان داشت: در حادثه انفجار یک کارگر پیمانکار کشته شد و یک کارگر کارخانه ما به دلیل آنکه مسائل ایمنی را رعایت نکرده بود،در اثر موج انفجار زخمی شد.

وی تاکید کرد: باید بررسی شود که چرا گلوله عمل نکرده در محموله ضایعات وجود دارد و باید این موضوع بررسی شود .

وی با اشاره به اینکه ما آخرین حلقه ای بودیم که خمپاره در کارگاهمان عمل کرده است، خواستار بررسی موضوع از سوی مسئولان امر شده است.

هندویی افزود: محموله ضایعاتی که به کارگاه منتقل شده را جدا کردیم و باید برگشت داده شود.

وی افزود: این محموله ضایعات که خمپاره در آن وجود داشت، شامل ضایعات آهن، نبشی و ... بود و باید بررسی شود این محموله از کجا بارگیری شد و چه کسی آن را فروخت.

وی عنوان کرد: آن فردی که فوت کرد نیز از کارگران مربوط به پیمانکار بود و کارگر کارگاه ما ربط مستقیم به انفجار نداشت و متاثر از آن بوده است.

هندویی در پاسخ به اینکه آیا خسارتی ناشی از انفنجار به کارگاه وارد شده است، با بیان اینکه خسارت زیادی وارد نشده است، گفت: درحال برآورد خسارتها هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین