کد خبر: ۲۳۴۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

واکنش معاون ستادکل نیروهای مسلح به دیدار اشتون با 5 زن

وی افزود: سطح آگاهی‌های جامعه زنان متعهد و متدین ایران بسیار بالاست و چنانچه برنامه ریزی مناسب به عمل آید، الگوی زنان جهان خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پی دیدار فرستاده اتحادیه اروپا با تعدادی از زنان ایرانی در مورد حقوق بشر، گفت: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی است.

به گزارش فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح که بمناسبت آغاز به کار کاروان‌های راهیان نور و بازدید از تعدادی یادمان‌های دفاع مقدس، سخن می‌گفت، اظهار داشت: حضور خانم‌های دانش آموز و دانشجو و سایرین در کاروان‌های راهیان نور بطور چشمگیری نسبت به گذشته افزایش داشته و ایستادگی جامعه زنان ایرانی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی است.

وی افزود: سطح آگاهی‌های جامعه زنان متعهد و متدین ایران بسیار بالاست و چنانچه برنامه ریزی مناسب بعمل آید، الگوی زنان جهان خواهند شد.

جزایری با اشاره به سوابق دخالت غربی‌‌ها در امور داخلی ایران و تلاش برخی نمایندگان و مقامات آنان برای استفاده از فرصتهای دیپلماتیک برای دیدار با مجرمین و محکومین ضدانقلاب در کشور، تصریح کرد: تحت هیچ بهانه‌ای اجازه دخالت غرب در امور داخلی ایران را نمی‌دهیم و مسئولین مربوط باید مراقبت کنند که طرف‌های مذاکره کننده از محدوده‌های تعیین شده عبور نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود. بهتر است اشتون در فکر بر طرف کردن مشکلات حقوق زنان در اتحادیه اروپا باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین