کد خبر: ۲۳۴۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

خبرهای جدید درباره پیکر چهارمین جان باخته سقوط هواپیما در ساحل کیش

وی در پاسخ به علت بروز این سانحه اظهار داشت: قبل از بررسی تمامی پارامترهای دخیل در سانحه، هرگونه اظهارنظری در خصوص علت سوانح از نگاه متخصصان صنعت هوایی و اجماع صاحب نظران فنی این رشته، صرفا یک حدس و احتمال خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری از تداوم تلاش‌ها برای یافتن بقایای هواپیما و پیکر چارمین جان باخته سانحه جت فالکن در شعاع 10 مایلی جزیره کیش خبر داد.

به گزارش عصرایران، رضا جعفرزاده گفت: تلاش تیم‌های جستجو و نجات سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران بی وقفه برای یافتن بقایای هواپیما و چهارمین سرنشین هواپیمای جت فالکن در شعاع 10 مایلی جزیره کیش همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به علت بروز این سانحه اظهارداشت: قبل از بررسی تمامی پارامترهای دخیل در سانحه، هرگونه اظهارنظری درخصوص علت سوانح از نگاه متخصصان صنعت هوایی و اجماع صاحب نظران فنی این رشته، صرفا یک حدس و احتمال خواهد بود.

سخنگوی تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری گفت: یقینا طبق رویه معمول سازمان‌های هواپیمایی دنیا نتیجه علت سانحه پس از بررسی‌های کارشناسی و رسیدن به قطعیت اعلام خواهد شد.

جعفرزاده اطمینان داد: اگرچه ممکن است بررسی‌ها به طول بینجامد اما روند بررسی‌ها و نتیجه حاصله از ناحیه تیم بررسی سانحه به اطلاع مراجع ذی‌ربط خواهد رسید.

گفتنی است، یک فروند هواپیما جت فالکون شامگاه دوازدهم اسفندماه جاری با چهار نفر سرنشین در شمال شرق جزیره کیش در فاصله 4 مایلی مسیر دریایی کیش به بندر چارک در آب های خلیج فارس سقوط کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین