کد خبر: ۲۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

مناطق غربی بارانی هستند/ سامانه بارش جدید روز چهارشنبه وارد می شود

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش باران در مناطق جنوب و جنوب غرب کشور امروز دوشنبه ادامه دارد و یک سامانه بارشی هم روز چهارشنبه در نیمه غرب کشور فعال می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: درحال حاضر در مناطق حنوب غربی، جنوب و غرب بارش ها آغاز شده است و پیش بینی می شود در دامنه های مرکزی، جنوب زاگرس،شمال غرب و نواحی مرکزی تا فردا سه شنبه بارش باران شدت یابد.

او گفت: امروز سه شنبه در استانهای خوزستان،ایلام،لرستان،چهار محال بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد ،غرب اصفهان باران می بارد.

او ادامه داد: شدت بارشها در غرب ، دامنه های مرکزی و جنوب زاگرس از اواسط روز سه شنبه کاسته می شود اما در جنوب،مرکز،شمال و شمال شرقی بارندگی ادامه دارد.

وظیفه با بیان اینکه یک سامانه بارشی روز چهارشنبه دوباره وارد کشور می شود گفت: این سامانه در نیمه غرب کشور فعال است و تا روز پنج شنبه مجددا بیشتر مناطق کشور با افزایش ابر،رگبار و رعد وبرق مواجه هستند.

او گفت: پیش بینی می شود در روز پنج شنبه برخی مناطق سردسیربرفی شوند و در سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز و دامنه های زاگرس باران می بارد و دریای خزر هم مواج است.

وظیفه ادامه داد: از دمای هوا اواخر روز چهارشنبه و پنج شنبه در سواحل شمالی کاسته می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی می شود امشب در برخی مناطق تهران باران ببارد و ارتفاعات البرز هم برفی باشد.

او تاکید کرد: فردا سه شنبه هوای تهران 5 درجه سرد می شود و روز چهارشنبه هم پیش بینی رگبار و رعد و برق وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین