کد خبر: ۲۳۵۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
وزیر ارتباطات اعلام کرد:

تخفیف 35 درصدی پهنای باند به شرکت ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت 35 درصد تخفیف فروش در پهنای باند به شرکتهای PAP را پس از آن که آنان تخفیف مصوب شده را در ارائه خدمات به مردم لحاظ کردند، اعمال می کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، محمود واعظی در نشست مشترک با مدیران شرکتهای ارائه دهنده سرویس های اینترنتی اظهار داشت: بخش خصوصی بایستی در کشور فعال باشد، به شرطی که خدمات با کیفیت ارائه دهد.

وی افزود: همه شرکتها بایستی مراکز خدمات مشتریان و پاسخگویی فعال داشته باشند و این موضوع در ارزیابی و رتبه بندی این شرکتها که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود تاثیرگذار است.

وی هدف از کاهش قیمت اینترنت را ترغیب مردم جهت استفاده از اینترنت دانست و افزود: در سال 2020 بیش از 50 میلیارد وسیله یا افراد از طریق شبکه اینترنت به یکدیگر متصل خواهند شد و ما بایستی زمینه ای را به گونه ای آماده کنیم تا تمام آحاد مردم بتوانند از این شبکه به راحتی استفاده نمایند.

وزیر ارتباطات در ادامه افزود: رشد و توسعه ارتباطات زمانی در کشور ما محقق می شود که شرکتهای حاضر در بخش ارتباطات کمی از منافع خود بگذرند و البته این موضوع در دراز مدت جبران خواهد شد و با افزایش کاربران درآمد این شرکتها نیز بیشتر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین