کد خبر: ۲۳۵۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴

کشف 10 تن مواد مخدر توسط پلیس بم

ماموران تیم نامحسوس مستقر در محور شرقی شهرستان در ساعات میانی شب کامیون قاچاقچیان را شناسایی و آن را در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: در سال جاری، 10 تن انواع مواد مخدر از سوی پلیس بم کشف شده است.

به گزارش فارس، هادی ثمره صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف 267 کیلوگرم حشیش در عملیات شب گذشته پلیس این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری، 10 تن انواع مواد مخدر از سوی پلیس بم کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر بم با انجام اقدامات اطلاعاتی از بارگیری و انتقال یک محموله تریاک و حشیش از منطقه‌ای در جنوب استان مطلع و توجه به حجم محموله و تردد قاچاقچیان از حوزه این شهرستان، تیم‌های گشت و بازرسی پلیس با استفاده از توان نیرویی و خودرویی در محورهای ورودی و محدوده تردد قاچاقچیان مستقر شدند.

وی بیان کرد: ماموران تیم نامحسوس مستقر در محور شرقی شهرستان در ساعات میانی شب کامیون قاچاقچیان را شناسایی و آن را در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.

ثمره به سرعت عمل ماموران در محاصره منطقه تردد اشرار اشاره کرد و گفت: در این عملیات دو قاچاقچی و همچنین سرنشین یک خودرو قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کنند به دام افتادند و 34 کیلو تریاک به همراه 267 کیلو حشیش جاساز شده در بار لوله کامیون کشف شد.

وی از افزایش 130 درصدی کشفیات مواد مخدر پلیس شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات برخورد با عاملان حمل و نگهداری این مواد شوم با شدت مضاعفی دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی بم بیان کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی، اولویت‌بخشی به اقدامات اطلاعاتی با جلب همکاری معتمدان محلی در مناطق حاشیه‌ای و اشراف بر گذرگاه‌های صعب‌العبور منطقه با تمام توان با عاملان هرگونه ناامنی و جرم مبارزه می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین