کد خبر: ۲۳۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳

بازداشت 4 کارمند اداره پست کرمان به دلیل تبانی با تاجر تهرانی

بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از رسیدگی به پرونده 160 میلیارد ریالی قاچاق کالا در این شعبه خبر داد و اظهار کرد: در رابطه با این پرونده چهار نفر از کارمندان اداره پست در بازداشت هستند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یدالله سپهری در گفت‌وگو با ایسنا، با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف موضوع قاچاق کالا، اظهار کرد: در این پرونده چهار نفر از کارمندان پست ضمن تبانی با یک تاجر در تهران، اقدام به حمل کالا از بندرعباس به یکی از شهرهای جنوبی کرمان کرده و این کالاها را بدون پرداخت عوارض گمرکی از طریق پست آن شهرستان به تهران ارسال می‌کردند.

وی با تاکید بر این که دو واسطه حمل این کالاها و تحویل آنها به پست نیز دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: در مجموع 330 تن کالای قاچاق در مدت دو سال که عمدتا پوشاک خارجی بوده، بدون پرداخت عوارض گمرکی به تهران منتقل شده است.

بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان خاطرنشان کرد: این پرونده در حال حاضر به عناوین اتهامی دریافت رشوه، تحصیل مال نامشروع و حمل کالای قاچاق در دست بررسی است.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری 10 نفر از عوامل توزیع مواد مخدر در چترود توسط حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی خبر داد.

سپهری با اعلام این خبر اظهار کرد: در این رابطه افراد دیگری شناسایی شده اند که پس از انجام تحقیقات لازم در رابطه با دستگیری آنها اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به این که این افراد بیشتر اقدام به توزیع ماده مخدر تریاک می‌کردند، عنوان کرد: این افراد در پرونده خود موارد توزیع مواد مخدر شیشه و هرویین را نیز دارند.

بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان یادآور شد: مردم منطقه از دستگیری این افراد بسیار خرسند هستند و امام جمعه این بخش نیز از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای برخورد با این افراد تقدیر کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین