کد خبر: ۲۳۵۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶

رحمانی فضلی در کمیسیون شوراها و امور داخلی حاضر شد

رسیدگی به سوالات نمایندگان مجلس از وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: با توجه به وصول سوال تعدادی از نمایندگان از عملکرد وزارت کشور موارد واصله در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آقای رحمانی‌فضلی وزیر کشور پاسخگوی سوال نمایندگان شدند.

وی با اشاره به محورهای سوالات نمایندگان ادامه داد: علت عدم رسیدگی به تخلفات بخشدار مرکزی شهرستان چابهار، تبعیض در اجرای قانون اصلاح ضوابط تقسیمات کشوری، توزیع بدون ضابطه اعتبارات ماده 180 قانون برنامه توسعه در استان خراسان رضوی، برخورد دوگانه در انتصاب فرمانداران و رکود فعالیت‌های قانونی و مشکلات متعدد خراسان‌شمالی از جمله محورهای سوالاتی بود که توسط آقایان جدگال، سیدناصر موسوی‌لارگانی، غلامرضا اسداللهی و موسی‌الرضا ثروتی مطرح شد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین سوال آقای افضلی‌فرد نماینده اردبیل درخصوص دلایل عدم توجه نکردن برخی استانداران به شاخصه‌های به کارگیری و عزل و نصب مدیران براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز از وزیر کشور پرسیده شد.

خجسته با اشاره به توضیحات رحمانی فضلی افزود: پس از طرح سوالات و ارائه پاسخ‌های لازم از سوی وزیر کشور موسوی لارگانی و ثروتی از پاسخ‌های داده شده قانع نشدند که بنا شد سوالات به صحن علنی ارسال شود. همچنین درخصوص سوالات آقایان جدگال و اسداللهی بنا شد که کارگروهی ویژه با مدیریت کمیسیون شوراها تشکیل شده و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود.

وی با بیان اینکه نماینده مردم اردبیل نیز با تقدیر از هماهنگی استاندار اردبیل با نمایندگان استان از پاسخ‌های وزیر قانع شد، گفت: در این جلسه اینجانب از وزیر کشور خواسته تا سطح هماهنگی استانداران و مدیران ارشد با مجمع نمایندگان استان همدان افزایش یافته و از نظریات آنها استفاده شود.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآورشد: در انتهای جلسه امروز، بنده با اشاره به سخنان سخیف رضوی فقیه در همدان، توجه جدی وزیر کشور در این خصوص و ممانعت از فتنه‌گری از افراد خاص را خواستار شدم که رحمانی‌فضلی با تایید این دغدغه از عزم قاطع و جدی خود برای حفظ امنیت و آرامش در کشور خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین