کد خبر: ۲۳۵۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

استیل‌آذین: مالیات علی کریمی را پرداخت کرده‌ایم

باشگاه استیل آذین پرداخت نشدن مالیات علی کریمی از سوی این باشگاه را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش باشگاه استیل آذین، علی کریمی به دلیل مشکل مالیاتی موفق به خروج از کشور و همراهی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا نشده است. برخی سایت‌ها و نشریات بدون اطلاع از علت ممنوع‌الخروج بودن علی کریمی و بدون داشتن مدرک یا مصاحبه‌ای از علی کریمی اقدام به درج خبری کردند مبنی بر این که علت ممنوع‌الخروجی این بازیکن عدم پرداخت مالیاتش از سوی باشگاه استیل آذین در زمان حضور در این باشگاه است.

باشگاه استیل آذین برای روشن شدن اذهان عمومی و جلوگیری از نشر اخبار کذب مدارک مربوط به تسویه حساب مالیاتی علی کریمی را که حدود هشت ماه پیش صورت گرفته جهت رویت عموم ارائه و اعلام کرد: موضوع عدم پرداخت مالیات بازیکنان استیل آذین بارها دستمایه برخی رسانه‌ها جهت نشر اکاذیب علیه باشگاه استیل آذین بوده است که در اینجا لازم به توضیح می‌دانیم به اطلاع برسانیم، باشگاه استیل آذین کلیه مطالبات و تعهدات خود را به طور کامل انجام داده است طوری که همه اسطوره‌هایی که در فصول مورد اشاره در باشگاه حضور داشتند اعم از آقایان مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، فریدون زندی، افشین پیروانی و ... هر یک بنا بر نوع قرارداد و نحوه محاسبه مالیات به صورت جداگانه تسویه حساب کرده‌اند. لیکن سه یا چهار بازیکن هنوز تسویه حساب مالیاتی دریافت نکرده‌اند که دلیل آن هم متمم‌های قراردادی است که بعدا به قرارداد اصلی الحاق شده و به دلیل اعلام کتبی و رسمی مالک باشگاه به فدراسیون محترم فوتبال فاقد ارزش قانونی و مدارک آن موجود است. تعهد مالیاتی باشگاه جهت پرداخت مالیات این تعداد از بازیکنان در قرارداد اصلی نبوده و بعدا در میانه فصل بدون اطلاع مالک باشگاه به قرارداد اصلی الحاق شده که دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال از آن اطلاع کامل دارند.

لازم به توضیح است که علی کریمی در فصل 88-89 و نیز 89-90 با باشگاه استیل آذین قرارداد منعقد نمود و نهایتا در میانه فصل 89-90 با رضایت کامل دو طرف و به طور رسمی از باشگاه استیل اذین جدا شد و مدتی بعد به تیم شالکه 04 در بوندسلیگای آلمان پیوست.

رونوشت رضایتنامه تسویه حساب مالیاتی وکیل رسمی علی کریمی

این جانب سیدمحمد یوسفی پاشاکی دارای شماره شناسنامه 4613 متولد 20 / 12 / 1362 دارای وکالت شماره 6938 مورخ 12 / 12 / 1391 از علی کریمی پاشاکی که در دفتر خانه شماره 1259 تنظیم گردیده بدین وسیله اعلام می‌نمایم با واریز مبلغ یک میلیارد و 286 میلیون و 250 هزار ریال معادل یک میلیارد و دویست و هشتاد و شش میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال طی فیش شماره 2156748845 مورخ 30 / 4 / 1392 که توسط باشگاه استیل آذین واریز شده است هیچگونه ادعایی برای سال های 1388 و 1389 در خصوص باشگاه استیل اذین هیچگونه طلبی نداشته و ندارم و هر گونه ادعایی در خصوص طلب برای سالهای فوق بی مورد است.

امضاء محمد علی کریمی پاشاکی با وکالت سید محمد یوسفی پاشاکی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین