کد خبر: ۲۳۵۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷

حضور صالحی در مجلس برای جوابگویی به نمایندگان جبهه پایداری

«علی اکبر صالحی» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی برای ارایه توضیحاتی درباره جا به جایی تعداد اندکی از نیروهای این سازمان، به کمیسیون اصل 90 رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تعدادی از نمایندگان مجلس که از اعضای جبهه پایداری هستند، از جمله حمید رسایی، علیرضا زاکانی و محمد سلیمانی به کمیسیون اصل 90 با عنوان «اخراج برخی دانشمندان هسته ای» از رییس سازمان انرژی اتمی شکایت کرده اند.

صالحی نیز به رغم آنکه سازمانش بارها درباره جا به جایی این نیروها توضیحاتی ارائه کرده، عصر سه شنبه برای پاسخ به این شکایت در کمیسیون اصل 90 مجلس حضور یافت .

«جبهه پایداری» تشکل سیاسی ثبت نشده ای است که اخیرا درخواست ثبت تشکل خود را به وزارت کشور داده است .

این تشکل که تعداد اندکی از نمایندگان مجلس نیز نماینده فکری آن در قوه مقننه محسوب می شوند، اقلیتی است که از زمان تشکیل دولت یازدهم بیشترین سوال و تذکر را به اعضای این دولت داده و حتی استیضاح برخی وزرای کابینه را کلید زده است .

«مصطفی افضلی فرد» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره شکایت افراد حقیقی و حقوقی به ویژه تعدادی از نمایندگان مجلس از سازمان انرژی اتمی افزود: برخی اشخاص حقیقی و حقوقی و نمایندگان مجلس از سازمان انرژی اتمی بخاطر «اخراج دانشمندان هسته ای» به این کمیسیون شکایت کرده اند که به دلیل اهمیت موضوع، این شکایت با اولویت در کمیسیون بررسی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین