کد خبر: ۲۳۵۱۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

پاسخ نوبخت به یک شایعه درباره سرخابی ها

نوبخت همچنین شایعه واگذاری سرخابی‌ها را به نزدیکان دولت تکذیب کرد و گفت این موضوع صحت ندارد. اگر قرار است واگذار شود می‌خواهیم به مردم بدهیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون رئیس‌جمهور اعتقاد دارد سرخابی‌ها پاره تن دولت هستند و برای واگذاری‌شان به بخش خصوصی، اهداف خاصی دارند تا مشکلات دو باشگاه حل شود.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: واگذاری به همین راحتی نیست. ما قصد مردمی کردن این دو باشگاه را داریم. باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا مضیقه‌ها و موانعی که هر دو باشگاه دارند بررسی و برطرف شود. صرف واگذاری نه از طریق بورس و نه مزایده هدف نیست. هدف این است که این دو باشگاه را به دست کسانی بسپاریم که مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که دولت‌ها همیشه گفته‌اند این دو باشگاه را واگذار می‌کنند اما از آن سر باز زده‌اند آیا برنامه شما جدی است، تصریح کرد: سؤال من این است دولت چه هدفی از واگذاری این دو باشگاه دارد. ما سازمان خصوصی‌سازی داریم اگر قرار است واگذاری به این صورت باشد که ما مجبور شویم این کار را ناقص پس بگیریم نمی‌شود. همه تلاش دولت این است که با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی مشکلات حل شود.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که شما چقدر روی مالکان حساسیت دارید، خاطرنشان کرد: در هیأت وزیران تأکید شد این دو باشگاه را مانند دو پاره از وجودمان به کسانی واگذار کنیم که کاستی‌های موجود را برطرف کنند.

نوبخت در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید طرح چنین موضوعاتی در هیأت وزیران زمانبر است، اظهار داشت: بدون تردید اگر بتوانیم به آن نقطه مطلوب که مشکلات حل می‌شود برسیم یک روز هم تأخیر نخواهیم داشت. این دو باشگاه پاره وجود ما هستند و دغدغه این را داریم که به دست چه کسانی خواهند افتاد. ایده‌آل ما این است که سرخابی‌ها را مردم اداره کنند. ما از ادامه وضع موجود خرسند نمی‌شویم از طرفی نمی‌خواهیم دو باشگاه را از سرمان باز کنیم.

نوبخت همچنین شایعه واگذاری سرخابی‌ها را به نزدیکان دولت تکذیب کرد و گفت این موضوع صحت ندارد. اگر قرار است واگذار شود می‌خواهیم به مردم بدهیم.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه صحبت‌های خود درباره بودجه ورزش عنوان کرد: در اولین فرصت با رئیس‌جمهور صحبت کرده و مشکلات را حل می‌کنیم.

وی درباره حمایت از تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی گفت: ما تیم ملی را حمایت می‌کنیم و هرکاری در توانمان باشد انجام خواهیم داد.

به گزارش فارس، وی در پایان در پاسخ به این سؤال که در سال 92 چه کاری را در دقیقه 90 انجام دادید، گفت: چگونگی تأمین نیازهای مالی برای اینکه ورزشکاران افتخار بیافرینند از مهمترین مسائل است و به تناسب منابعی که در خزانه داریم برای این کار سرمایه‌گذاری می‌کنیم. المپیک بهترین عرصه‌ای است که قهرمانان می‌توانند خودشان را نشان دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین