کد خبر: ۲۳۵۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴

خبری از استیضاحم ندارم

وزیرآموزش و پرورش در مورد آخرین اخبار از استیضاحش در مجلس، با بیان اینکه خبری از این استیضاخ ندارند گفت: این پرسش را از آنهایی بپرسید که استیضاح من را مطرح کردند
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مطالبات آبان و آذر معلمان حق التدریس امروز واریز شده است. و در مورد مابقی پرداخت مطالبات آن‌ها نیز همین امروز با معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری صحبت کردیم و امیدواریم اعتبارات آن تامین شود.

به گزارش ایلنا، "علی اصغر فانی" در حاشیه نشست صمیمانه با خانواده معزز شهدای فرهنگی در مورد آخرین وضعیت معلمان ممنوع التدریس گفت: در این زمینه نامه نوشته‌ایم اما هنوز جوابی به ما نداده‌اند.

وی همچنین در مورد صدور مدرک نوع دوم به معلمان گفت: مرکز ارزیابی حرفه‌ای فرهنگیان را در برنامه‌های که به مجلس شورای اسلامی ارائه کردم پیش بینی کردیم که این مرکز فعال می‌شود و مدرک نوع دوم برای فرهنگیان صادر شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی در مورد پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس افزود: مطالبات آبان و آذر معلمان حق التدریس امروز واریز شده است. و در مورد مابقی پرداخت مطالبات آن‌ها نیز همین امروز با معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری صحبت کردیم و امیدواریم اعتبارات آن تامین شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مبلغ مطالبات معلمان حق التدریسی چه قدر می‌شود گفت: مبلغ آن ماهانه پنجاه میلیارد تومان است.

فانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد هوشمند سازی مدارس تصریح کرد: هوشمند سازی مدارس به صورت مطلق بدون اینکه تعریف روشنی از هوشمند سازی داشته باشد معنی ندارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد در حال تعریف مرحله هوشمند و مرحله بندی اجرای آن هستیم که به تدریج اجرا شود.

وی در پاسخ به سوال ایلنا در مورد استیضاح او از سوی نمایندگان مجلس گفت: از آنهایی بپرسید که این استیضاح را مطرح کردند و من خبری در این زمینه ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین