کد خبر: ۲۳۵۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲

گله‌ی وزیر ارشاد از «صرفا جهت اطلاع» تلویزیون

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اظهار نظری جدید درباره‌ی تعامل صداوسیما با دولت گفت: من احساس می‌کنم که درمجموع نوع برخورد و تعامل صداوسیما با دولت مثبت است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: او در عین حال از برخی برنامه‌های صداوسیما از جمله آیتم «صرفا جهت اطلاع» از بخش خبری «20 و 30» گله کرد.

جنتی با اشاره به عضویتش در کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات در ارتباط با بحث هدفمندی یارانه‌ها گفت: ما در این کارگروه و در بحث اجرای هدفمندی یارانه‌ها شاهد همکاری صمیمانه و نزدیکی صدا و سیما در ارتباط با زمینه‌سازی برای اجرای فاز دوم هدفمندی هستیم و صداوسیما همکاری خوبی با این کارگروه دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بر اساس هماهنگی‌هایی که صورت گرفته برخی از شخصیت‌های خبره قرار است در برنامه‌های مختلف صدا و سیما حضور پیدا کنند و دیدگاه‌های دولت را در ارتباط با هدفمندی یارانه‌ها و مسائل مرتبط با آن بیان کنند و افکار عمومی را روشن کنند و همانطور که اشاره شد همکاری خوبی بین دولت و صدا وسیما در حال انجام است.

وی افزود: البته من گله‌مند هستم از برخی از برنامه‌های صداوسیما در ارتباط با برخی از مسائل فرهنگی چرا که بعضا دیده می‌شود به خصوص در ایام اخیر که در برخی از مواقع در قالب‌های برنامه‌های مختلف مانند «صرفا جهت اطلاع» در بیان مطالب یک طرفه عمل می‌کنند در صورتی که باید دیدگاه مسئولان فرهنگی نیز مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، جنتی افزود: ولی در مجموع جهت‌گیری‌ها و همکاری‌ها مثبت و خوب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین