کد خبر: ۲۳۵۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰

ارایه اسناد جدید به دادسرا درباره مسئول سابق تامین اجتماعی

وکیل مدافع تعدادی از کارگران یک شرکت تولیدی در پرونده شکایت از مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی از ارایه اسناد جدیدی به دادسرا در رابطه با پرونده تخلفات رخ داده در تامین اجتماعی توسط یکی از سازمان ها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مصطفی ترک همدانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اخیرا اسناد جدیدی درباره این پرونده به دادسرا ارایه شده و در حال رسیدگی قرار دارد و از ارایه اطلاعات بیشتر معذورم.

وکیل مدافع جمعی از کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار که به عنوان بیمه شده تامین اجتماعی در این پرونده شکایت کرده اند، گفت: با توجه به ابعاد وسیع پرونده به طور قطع رسیدگی به آن زمان می برد و به دلیل قرار داشتن پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی از ارایه اطلاعات بیشتر معذورم.

علاوه بر گزارش تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی که در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت در جریان رسیدگی قرار دارد، پیشتر سه وکیل دادگستری و جمعی از کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار نیز به عنوان بیمه شدگان تامین اجتماعی علیه متخلفان این پرونده شکایت کرده اند.

وی ادامه داد: به تازگی نیز وکیل مدافع حدود یک هزار نفر از کارگران شرکت ها و کارخانه های تولیدی کشور، با حضور در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت از مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی، ب . ز میلیارد معروف ایرانی که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، دو معاون دولت دهم، مدیران و معاونان سابق سازمان تامین اجتماعی و شرکت های تابعه آن و 37 نماینده مجلس که کارت هدیه و پول دریافت کرده اند، شکایت کرد.

وکیل مدافع کارگران شرکت ها و کارخانه های تولیدی از نامبردگان به اتهام کلاهبرداری، خیانت در امانت، اختلاس، ارتشا و رشاء، دارا شدن غیرعادلانه و اخلال در نظام اقتصادی شکایت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور نیز پیشتر در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرده بود که این پرونده توسط قضات مجربی در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین