کد خبر: ۲۳۵۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰

جنایت به دلیل رقابت عشقی

مردی که متهم است جوان مورد علاقه همسر صیغه‌ای خود را با همدستی برادرش به قتل رسانده جزییات جنایت را در دادگاه توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شرق نوشت: ماموران پلیس پاییز سال گذشته در جریان کشف جسد مردی قرار گرفتند که آثار برجای‌مانده روی بدنش نشان می‌داد او با ضربات متعدد قمه به قتل رسیده‌ است.

جسد به دستور بازپرس به پزشکی‌قانونی انتقال یافت و آثار برجای مانده نیز نمونه‌برداری شد. تحقیقات اولیه فاش کرد جسد متعلق به مردی جوان به نام رامین است که خانواده‌اش چند روز قبل خبر گم‌شدنش را اعلام کرده بودند. ماموران بعد از بررسی مکالمات تلفنی رامین متوجه شدند آخرین بار او با زنی به نام مینا تلفنی صحبت کرده و پیامک‌هایی هم برای او فرستاده ‌است به این ترتیب ماموران مینا را بازداشت کردند و بعد از انجام بازجویی‌ از وی متوجه شدند رامین قربانی رقابت عشقی شده ‌است.

پس از بازداشت دو متهم دیگر در این پرونده که دو برادر به نام‌های امیر و امین هستند و اعتراف آنها به مشارکت در قتل و از بین‌بردن جسد، کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده‌ شد.

 روز گذشته در جلسه محاکمه بعد از اینکه نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد، گفت: برای امیر و امین متهمان ردیف اول و دوم به اتهام مشارکت در قتل، آدم‌ربایی و کلاهبرداری و برای مینا متهم به معاونت در قتل، آدم‌ربایی و کلاهبرداری درخواست صدور حکم قانونی دارم.  سپس اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. پدر مقتول گفت: من برای مینا هم درخواست صدور حکم قصاص دارم چرا که اگر او نبود پسرم به آن خانه نمی‌رفت و کشته نمی‌شد.  در ادامه مردی که از او کلاهبرداری شده ‌بود برای متهمان درخواست مجازات کرد و گفت: متهمان بعد از اینکه رامین را به قتل رساندند از تلفن همراه رامین برایم پیامک فرستادند و پول خواستند من که فکر می‌کردم رامین از من پول خواسته 500هزارتومان به حساب رامین ریختم. آنها به من دروغ گفتند. علاوه بر اینکه پولم را از آنها می‌خواهم به اتهام فریب هم شکایت دارم.

سپس امیر متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد او اتهام را قبول کرد و گفت: چند ماه قبل با مینا در خیابان آشنا شدم به واسطه کارم با زنان زیادی ارتباط داشتم. مدتی بعد از این آشنایی بود که فهمیدم مینا گرفتاری‌های زیادی دارد، یکی از خواهرانش به اتهام سرقت در زندان بود کمک کردم او بیرون بیاید و به برادرش هم که بدهکار بود کمک کردم بدهی‌اش را بپردازد اما این تنها گرفتاری مینا نبود یک شب او مقابل خانه ما آمد و گفت برادرش قصد دارد او را بفروشد و از من کمک خواست. به مینا پناه دادم و او را به خانه خودمان بردم چون پدر و مادرم به کرج رفته بودند مشکلی نداشتم. بعد از اینکه مینا به خانه ما آمد او را برای شش‌ماه در دفترخانه عقد موقت کردم و بعد از آن با هم زندگی می‌کردیم.

 متهم گفت: یک روز متوجه شدم مینا مرتب با تلفنش پیامک می‌زند پرسیدم پیام‌ها را برای چه کسی می‌فرستد گفت مردی به نام رامین عاشقم شده و با من رابطه برقرار کرده ‌است من هم به او گفتم شوهر دارم و نباید مزاحم شود. با تلفن مینا به رامین زنگ زدم و گفتم به مینا زنگ نزند او قول داد این کار را نکند اما بعد متوجه شدم او در حال ارسال پیامک است و مرتب به مینا پیام می‌دهد. مینا بدون اینکه موضوع را به من بگوید رامین را به خانه دعوت کرده و آدرس را هم به او داده‌ بود بعد از آن موضوع را به من گفت چند ساعت بعد متوجه شدم رامین وارد خانه شد و به طبقه چهارم رفت خیلی عصبانی شدم و برادرم را خبر کردم با شوکر و قمه بالا رفتیم اول من ضربه زدم و بعد هم برادرم با قمه به او ضربه زد. تصمیم گرفتیم رامین را به بیمارستان ببریم اما پول نداشتیم. با تلفن همراه رامین به یکی از دوستانش پیامک دادیم و 500هزارتومان از او خواستیم او پول را به حساب رامین ریخت اما آن زمان رامین فوت شده‌ بود پول را مینا برداشت. نمی‌دانستم با جسد رامین چه کنم. جنازه دوروز در خانه ماند بعد آن را داخل کمدی گذاشتیم و به خارج از شهر منتقل کردیم چند کمد خالی دیگر هم برداشتیم آنها را هم بیرون انداختیم می‌خواستیم کسی مشکوک نشود. وقتی کمد‌ها و جسد را بیرون انداختیم به خانه برگشتیم تا اینکه بازداشت شدیم.


سپس دو متهم دیگر در جایگاه حاضر شدند آنها اتهام خود را رد کردند و گفتند قصد شرکت در این قتل را نداشتند و امیر یکدفعه به رامین حمله کرد. بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین