کد خبر: ۲۳۵۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

نماینده کازرون: هیأت رییسه مجلس از جلسه نمایندگان با وزیر اطلاعات بی‌خبر بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که هیات رییسه مجلس از جلسه غیر رسمی برخی نمایندگان با وزیر اطلاعات بی‌خبر بوده است، گفت: تمام تلاش مجلس ایجاد رابطه توام با تعامل با دولت است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شاهین محمد صادقی، در گفتگو با ایلنا گفت: این جلسه یک جلسه غیر رسمی بوده و در آن تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر اطلاعات دیدار داشته‌اند که در حاشیه آن تنش‌هایی ایجاد شده است.

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی با تاکید براین نکته که نمایندگان مجلس با حفظ وظیفه نظارتی خود به عنوان وکیل ملت، به دنبال ایجاد اعتدال در رفتار با دولت هستند، گفت: به عنوان عضو هیات رییسه، اکثریت نمایندگان مجلس را به دور از تندروی‌های خاص می‌بینم.

گفتنی‌است عصر دیروز وزیر اطلاعات در نشستی غیر رسمی به دعوت چند تن از نمایندگان مجلس شرکت کرد تا به سوالات آنان پاسخ دهد.

در این نشست تعدادی از نمایندگان از جمله حجج الاسلام رسایی، نبویان و آقایان کریمی قدوسی، پژمان‌فر، زارعی سوالاتی را طرح و حجت الاسلام علوی نیز به سوالات مرتبط با حوزه مسئولیتش پاسخ گفت، اما مشاجره مهدی کوچک‌زاده در اعتراض به حضور یکی از همراهان وزیراطلاعات جلسه را به تشنج می‌کشاند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین