کد خبر: ۲۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹

اطلاعیه پلیس برای چهارشنبه‌سوری

نیروی انتظامی در آستانه چهارشنبه‌سوری اطلاعیه‌ای صادر کرد و از تمامی والدین درخواست کرد: با طرح و بیان مسئله برای فرزندان خود، به جای بهره‌مندی از ترقه و سایر ابزاری که با سنت‌های ایرانیان هیچ سنخیتی ندارد، بستر شادی را بدون تعرض به حقوق دیگران، فراهم آورند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این اطلاعیه آمده است: «در سال‌های اخیر، کاهش خسارت و صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، نویدبخش افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه به آموزش‌های ارائه شده از سوی ناجا، سازمان‌های همکار و رسانه‌ها بوده است.

از آن‌جا که اهتمام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایرن، بر تأمین امنیت فرد فرد جامعه است، به منظور پیشگیری از بروز حوادث دلخراش و یا ناامنی (حتی برای یکی از هموطنان)، بدین وسیله ضمن هشدار به فروشندگان مواد محترقه و تمامی کسانی که ممکن است در صدد ایجاد ناامنی برای احدی از هموطنانمان باشند، همچون گذشته از تمامی والدین استدعا داریم با طرح و بیان مسئله برای فرزندان خود، به جای بهره‌مندی از ترقه و سایر ابزاری که با سنت‌های ایرانیان هیچ سنخیتی ندارد، بستر شادی را بدون تعرض به حقوق دیگران، فراهم آورند.

تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و جوانان، در سایه نظارت خانواده ها و آگاهی آنان از حقوق خود و دیگران می تواند نویدبخش، استقبالی زیبا از بهار باشد.

بی‌نظمی، قانون شکنی و ایجاد مزاحمت برای دیگران در هیچ آئین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات مردمی است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اقدامات فرهنگی و همکاری‌های آموزشی تمامی رسانه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی را ارج نهاده و امید آن دارد که در سایه مشارکتی ملی، روزهایی شاد و بی حادثه برای تمامی هم میهنانمان، به ارمغان آید. انشاء الله.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین