کد خبر: ۲۳۵۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵

توقف یوونتوس، شکست تاتنهام و ناپولی در لیگ اروپا

یوونتوس در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا با تساوی یک بر یک برابر فیورنتینا متوقف شد اما تاتنهام در میان ناباوری همگان با نتیجه سه بر یک برابر مهمانش بنفیکا تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به یک چهارم بسیار سخت شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنج شنبه شب با انجام هشت دیدار به پایان رسید که در یکی از حساس‌ترین بازیها یوونتوس پیروزی را با تساوی برابر فیورنتینا عوض کرد تا کار این تیم برای صعود سخت شود.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد بازیکنان این تیم بازی را خوب شروع کردند و در دقیقه سه توسط آرتورو ویدال شیلیایی به گل رسیدند و نیمه نخست با همه نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان مونتلا جوان گل تساوی را در دقیقه 79 به ثمر رساندند تا با روحیه خوبی پای به دیدار برگشت گذارند. پیش از این دو تیم در رقابت‌های سری A برابر هم صف آرایی کردند که شاگردان کونته موفق شدند با تک گل آساموا سه امتیاز حساس را به دست آوردند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس پورتو موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با یک گل ناپولی را از پیش رو بردارد. تک گل این دیدار را مارتینز در دقیقه 57 به ثمر رساند.

بازل که در خانه از رد بول سالزبورگ پذیرایی کرد با تساوی بدون گل متوقف شد اما والنسیا شب خوبی را برابر میزبانش لودوگوریتس بلغارستان پشت سر گذاشت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا با روحیه بسیار خوبی پای به دیدار برگشت گذارد.

یکی از ناکام ترین تیم های دور رفت یک هشتم نهایی تاتنهام بود که در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر یک برابر بنفیکا تن به شکست داد تا کارش برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود. در این دیدار که در ورزشگاه وایت هارت لین برگزار شد بازیکنان بنفیکا بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 30 توسط مورینو به گل رسیدند. در نیمه دوم بازهم این بازیکنان مهمان بودند که بهتر کار کردند و در دقیقه 58 توسط لویسائو به گل رسیدند. شش دقیقه بعد اریکسن برای تاتنهام گلزنی کرد تا فاصله به حداقل برسد و شانس این تیم برای جبران زیاد شود اما در دقیقه 84 لویسائو باردیگر برای بنفیکا گلزنی کرد تا یک نتیجه عجیب رقم خورد.

سویا که در خانه از رئال بتیس پذیرایی کرد با دو گل تن به شکست داد تا یکی دیگر از میزبانان ناکام دور لقب گیرد اما لیون در فرانسه شب خوبی را پشت سر گذاشت و با نتیجه چهار بر یک برابر ویکتوریا پلژن به پیروزی رسید تا کارش برای صعود به دور بعد راحت شود.

در دیگر دیدار برگزار شده هم آلکمار هلند از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را برد و با یک گل آنژی ماخاچ کالا را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایسنا، دور برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود تا تکلیف هشت تیم راه یافته به دور بعد مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین