کد خبر: ۲۳۵۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

حمایت امین زندگانی از کمپین «نه به یارانه»

امین زندگانی با حمایت از کمپین «نه به یارانه‌ها» از افراد بی‌نیاز درخواست کرد از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند و در نهایت این مبلغ توسط دولت در جهت رفاه عمومی هزینه شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از ابتدا اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها با پرداخت یارانه نقدی از جانب دولت مخالف بودم و فرم مربوط به ثبت‌نام و دریافت یارانه را تکمیل نکردم؛ البته نه صرفا به جهت بی‌نیازی مالی نسبت به یارانه بلکه ارجحیت را بر این می‌دانستم که این مبلغ تحت نظر متخصصین امر برای آن تصمیم‌گیری و در انتها هزینه شود.

او افزود: بر همین اساس نظر بنده از شروع این طرح تاکنون همچنان پا برجاست، در حال حاضر نیز افراد بی‌نیاز در جامعه باید از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند و در نهایت این مبلغ توسط دولت در جهت رفاه عمومی هزینه شود.

امین زندگانی همچنین ضمن حمایت از کمپین نه به یارانه تاکید کرد: با این موج آفرینی بسیار موافق هستم، به شرطی که نتیجه عدم دریافت یارانه از سوی داوطلبین مشهود باشد. به این ترتیب که این مبالغ صرف بیمه بیکاری، تولید کار، پایین آمدن نرخ حامل‌های انرژی و یا به طور کل صرف فرهنگ‌سازی در نحوه‌ی استفاده از انرژی شود. در مجموع اگر مدیریت مناسبی بر آن صورت بگیرد در نهایت نتیجه مناسبی را در آخر خواهیم دید.

وی در ادامه با آرزوی برگشت یارانه به خزانه کشور گفت: اداره کردن این مبالغ از سمت دولت، رفاه و آسایش عمومی را برای مردم در پی خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین