کد خبر: ۲۳۵۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

تورج نصر: امسال به خاطر تحریم‌ها کارتون نداشتیم

تورج نصر که بیشتر صدایش در کارتون‌ها و انیمیشن‌ها شنیده می‌شود، می‌گوید: متأسفانه امسال به دلیل تحریم‌ها کارتون‌های تلویزیونی خریداری نشد و حتی موسسه صبا هم تولید آنچنانی نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: گوینده «شپورچی» در کارتون «پسر شجاع» در گفت‌و‌گویی با ایسنا، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر مشکلات در حوزه خرید فیلم‌های خوب و کارتون‌ها حل شود.

او در ادامه با اشاره به کارهای جدیدش در حوزه دوبله فیلم و سریال‌های ژاپنی یادآور شد: این روزها بیشتر کارهای ژاپنی در بازار هنرنمایی می‌کنند که نمی‌توان همه آن‌ها را خوب ارزیابی کرد. از میان آن‌ها دو سریال جدید ژاپنی برای پخش از شبکه یک سیما دوبله شده است که نسبتا جذاب هستند و می‌توان گفت در حد سریال‌های «جومونگ» و ... هستند.

«سرزمین آهن» و «سرزمین خورشید و ماه» از جمله سریال‌های جدید کره‌ای و ژاپنی هستند که فکر می‌کنم بعد از ایام نوروز پخش شوند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان درخصوص جدیدترین کارهای تصویری‌اش به ایسنا گفت: در حال حاضر کار تصویری جدید برای تلویزیون ندارم فقط اخیرا برای بازی در یک سریال به من پیشنهاد شده که هنوز به قطعیت نرسیده است؛ ضمن اینکه فیلم سینمایی «پنج در پنج» به کارگردانی سارا اوتادی بعد از ایام نوروز به نمایش درمی‌آید. من در این اثر در کنار رضا کیانیان و آقای دیباج به ایفای نقش پرداخته‌ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین