کد خبر: ۲۳۵۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

یارانه نقدی در سال 93 به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: بر اساس قانون و در سال 1393 یارانه نقدی فقط به سرپرستان خانوار نیازمند و متقاضی دریافت یارانه تعلق می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ˈمحمد شریعتمداریˈ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص اظهارات سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس درباره قطع 6 میلیون یارانه خارج نشینان یا مردگان، گفت: همانطور که قبلاً هم گفته شده است، اولا خبرهای هیچ مرجعی در خصوص این موضوع، بجز ستاد هدفمندی یارانه ها معتبر نیست.

وی اضافه کرد: ظاهراً اشتیاق به خلق خبر از سخن هر مسوولی، در هر باره ای و انتساب آن به موضوع یارانه ها موج می زند که این حساسیت البته تا جایی که به انتشار اخبار ناصحیح نینجامد، ستودنی است. 

معاون اجرایی رییس جمهوری اضافه کرد: ثانیا تا کنون هیچ مرجعی اعلام نکرده که خارج نشینان ایرانی به چه تعداد یارانه دریافت می کنند و اصولاً در مرحله جدید ثبت نام درسال93طبق قانون، در سال آینده یارانه صرفاً به سرپرستان خانوار که نیازمند و متقاضی دریافت یارانه باشند، تعلق می گیرد.

مسوول اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، خاطرنشان کرد: طبیعتاً سرپرستان خانوار با اطلاع رسانی که از سوی رسانه ملی صورت می پذیرد، از مردگان و یا آنها که در ایران زندگی نمی کنند، به عنوان عضو تحت تکفل خود، ثبت نام نخواهند کرد.

غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نشست شورای اداری استان سمنان گفته بود که پیش بینی می شود افرادی که بالای 3 یا 4 میلیون تومان درآمد دارند، 6 میلیون ایرانی خارج نشین و 170 هزار فوتی نتوانند برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین