کد خبر: ۲۳۵۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷

سیل و باران شدید در 3 استان کشور

بارش شدید باران در سه استان موجب جاری شدن سیل و بسته شدن راه ارتباطی چند روستا شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش واحد مرکزی خبر، اما با بازگشایی گردنه کلوسه راه ارتباطی 8 روستا در شهرستان فریدونشهر با مرکز این شهرستان برقرار شد.

بر اثر بارش برف روز چهارشنبه و احتمال کولاک و ریزش بهمن گردنه کلوسه مسدود شده بود و هم اکنون با تلاش 2 گروه راهداری ارتباط روستاهای پشتکوه دوم ، کلوسه ، وستگان ، دورک ، وزوه ، کاهگان علیا و سفلی و کمران با مرکز شهرستان فریدونشهر برقرار شده است .

بارش شدید تگرگ در دهستان بیغرد استان فارس هم موجب آبگرفتگی تعدادی از منازل بافت قدیم روستا ، تخریب چند حصار منزل و آبگرفتگی تعدادی از خانه های مردم شد .

سیل در بیغرد همچنین یک دستگاه سواری پژو 206 که قصد عبور از مسیر را داشت با خود برد که با تلاش اهالی سرنشینان خودرو سواری از آب گرفته شدند .

بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در استان کرمان نیز ارتباط 20 روستا در حوزه برجک قطع و محور رودبار ایرانشهر به علت طغیان رودخانه مسدود شد .

بارش باران در این استان همچنین موجب خسارت به مزارع کشاورزی 4 روستا شده است و راه ارتباطی 10 روستا در عنبرآباد هم مسدود شده است.

در قلعه گنج نیز 17 روستای دهستان سرخ قلعه در محاصره سیل قرار گرفته و 4 دهنه پل در محور قلعه گنج - کهنوج و راه 7 روستا آسیب دیده است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین