کد خبر: ۲۳۵۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴

سفر رییس دفتر رهبرانقلاب به بوشهر

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب عصر امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار ، نمایندگان استان در مجلس و جمعی از علما و مسئولان استان قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین محمدی گلپایگانی در بوشهر گفت : من حامل سلام گرم رهبر معظم انقلاب به مردم استان بوشهر ، خانواده شهدا و علمای این استان هستم .

 وی در بدو ورود هدف از این سفر را که به دعوت آیت‌الله صفایی بوشهری انجام شده ، افتتاح تعدادی از طرح‌های سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه در نوروز 90 و بازدید از این طرح‌ها دانست .

 رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نعمت خداوند به مردم این استان فراوان است افزود : یکی از این نعمت‌ها وجود آیت‌الله صفایی بوشهری است که از بدو ورودِ وی به استان شاهد تحولات بزرگی در این استان بوده‌ایم.

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد : همیشه فرصت خدمت‌رسانی برای ما فراهم نیست و باید از تک‌تک لحظه‌ها برای خدمت به این مردم استفاده کرد.

 وی گفت : مردم این استان مرزبان و خاکریز اول دفاع هستند و به حول و قوه الهی همه ترفندهای دشمن نسبت به مردم ما تاکنون بی‌ثمر بوده و تیرشان به سنگ خورده است.

 رئیس دفتر رهبرمعظم انقلاب  افزود : اینجا دیار تنگستان و رئیسعلی دلواری است ، این چیز کمی نیست زیرا با تاریخ این کشور عجین است و علمای بزرگی دارد که امیدواریم در آینده نیز عالمان خوب و دانشمندی تربیت شود چون کشور به عالمان دینی و مردم شناس که مدافع مردم در برابر تهدیدات باشند نیازمند است .

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز با تشکر از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به استان بوشهر گفت : استان بوشهر استان ولایتمداری است و مردم ، روحانیان و نیروهای مسلح سرباز رهبری هستند و به این سربازی افتخار می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود : استان بوشهر خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی در جنوب است و خدا را شکر یکدلی و صمیمیت خوبی میان مردم و مسئولان استان وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین